Hej Piger.Så er jeg bleve singel igen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.156 visninger
4 svar
0 synes godt om
26. oktober 2008

H+S Skjolgborg.

Nu skal vi del hus og bilen og gælden...
I dag har jeg skrev mig op til lejlighed i slagelse Til børne og mig...
Så piger fra slagelse skrive endelig så kan vi måske mødes og hygge med kaffe og kage..
er ret spændt.Må han så om hus og bilen så vi jo begge på snakke skal vi jo og finde ud af hva med tinge penge og gælden..
Han slå op i går over sms og ikke snakke til mig lige siden.
Han har været til fodboldt stævne fra kl:9.15 til 13 med sin søn og eksen.
Hans søn er her fra i torsdag af til i morgen kl:15 jeg var igen ikke inv med til ting omkring hans søn kan godt forstå forældremøde osv men sku ike sådan nået og på skolen til julhygge osv...
Jeg har lave alt klar til kl:19 da vi skulle holde hans sæns fødselsdag.
Steen støvsuger og dække dog bordet pænt .Men han dække ikke op til børne og mig..Og gæsterne viste ingen ting de kørte ca her kl:00.....
og han sover nu på sofaen vildt fedt...
jEG VILLE SIGE JEG VAR MEGA KED I GÅR AFTENS OG I NAT..
Men nu er jeg endelig komme mig godt syntes jeg dog stadig lidt ked men indser det er slut...
Der for har jeg også skrev ting ned og skrev mig og børne op til lejlighed.. min søn går i skole i skælskør min datter går i vuggestuen her 100 m herfra men har valgt slagelse pga min søster og svigerinde bor der og nemt af komme til min mor som bor i ishøj let med toget derfra...

Nåå nok pt herfra.
Knus fra henriette alenemor til to..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2008

miver

Godmorgen
Sikke noget ,det er jeg ked af at høre ,håber du efter omstændighederne er ok
Kæmpe knus til dig herfra
Mie

Anmeld

26. oktober 2008

Bastian

Held og lykke med dit nye liv... Der liver nok nogle perioder, hvor det følelsesmæssigt bliver hårdt, men det lyder som om du er afklaret.

KH Lise

Anmeld

26. oktober 2008

MorCamilla

Ej Henriette det er jeg ked af at høre på dine vegne. Jeg håber at I finder ud af at dele tingene, så I ikke bliver uvenner over det..
Alt held og lykke til dig med at få lejlighed og alt hvad der kommer der efter...

Knus fra Camilla.

Anmeld

26. oktober 2008

H+S Skjolgborg.

takker ja jeg er båd ked og glad er meget forvirre.. men der er positiv og negativ ting i det..
Knuss

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.