Min dag startede sidlig imorges...............helt præcist klokken 5.45
I nat har jeg sovet helt vildt dårligt. Jeg havde svært ved og falde til ro i går aftes og da jeg var bange for at sove fra vækkeuret har jeg været vågen en 5 gange i nat. Nå men jeg stod op, gjorde mig færdig og listede lige så stille ud af huset 35 minutter senere. Da jeg sidder i bilen på vej mod Roskilde slår det mig pludseligt at jeg ikke kommer til at se børnene før om eftermiddagen og så begynder jeg bare at savne dem helt vild og jeg kneb da også en lille tårer. Martin ringede til mig senere og fortalte at alt var gået fint derhjemme. Han havde først taget Marcus op og gjort ham færdig før han havde vækket Ida. De havde hverken ledt eller spurgt efter mig, så Martin var glad. Jeg derimod blev en smule ked over at de slet ikke havde spurgt til mig, men jeg kan godt se at det er noget nemmere for Martin når de bare acceptere at sådan er tingene fra nu af.
Jeg møder på arbejdet og har lidt over en time inden vikaren møder ind. Den bruger jeg til at tænde computeren og udtage de første prøver. Da vikaren så kommer har jeg lige åbnet min mail. 563 mails lå der og ventede på mig, så jeg brugte en del tid på at få sorteret ud i dem. Lige inden jeg skal til frokost logger jeg lige på baby.dk (for er ikke helt klar til også at undvære jer) og ser det sødeste indlæg herinde der ønsker mig en god første arbejdsdag. Jeg blev simpelthen så glad, og jeg sværger på at solen pludselig skinnede en anelse mere i Roskilde 
Efter frokosten gennemgik jeg de ændringer der var blevet indført mens jeg har været væk men vikaren og herefter udtog jeg dagens sidste prøver. Vikaren kørte ved en 14 tiden så derfra havde jeg lidt tid alene, som jeg brugte på at ryde lidt op. Klokken lidt i tre gik turen hjem og ned i vuggestuen for at hente børnene. Og GUD hvor har jeg savnet dem. Ida kom løbende hen mod mig med åbne arme, mens Marcus havde travlt med at danse. Derefter kørte vi hjem, jeg lavede mad, vi spiste, børnene kom i bad og nu er de puttet. Og hold da op hvor er jeg bare træt lige nu. Det varer ikke længe før jeg takker af for idag. Men hvor er det dog dejligt at jeg har fri i næste uge så jeg starter langsom op med kun 2 dage.
Anmeld