Babyalarm/Walkie talkie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.421 visninger
5 svar
0 synes godt om
25. oktober 2008

*sara*

Jeg søger en babyalarm/walkie talkie, så hvis der er en der har sådan en til salg er jeg meget intreserret..

Eller hvis der er nogen der ved hvor jeg kan få fat på sådan en, til en fornuftig pris.. Synes nu det er lidt i overkanten at give 2.000 kr..

Knus Sara

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2008

Nemesis

harald nyborg plejer at have dem til ca 400 kr...måske mindre. De plejer at have to udgaver.

ellers så søg da på dba.dk og guloggratis :-)
Sisse

Anmeld

20. december 2008

Loggidut

skal det være med walkie talkie funktion?

Anmeld

20. december 2008

Kvindemin

Jeg har en ny fin, fra philips

Anmeld

20. december 2008

UngMor83

Jeg anbefaler ikk dem fra Harald Nyborg i hvert fald. Har haft begge slags, og sys det er noget værre billigt bras for at sige det lige ud....

Jeg har Super Nova alarmen fra babysam, og jeg er bare så glad for den. Den er i den dyre ende, men alle pengene værd. Jeg vil sgu høre mit barn hvis det græder. Hvilket ikk altid var tilfældet med dem fra Harald Nyborg!!!!

Anmeld

13. januar 2009

Mamamischa

UngMor83 skriver:

Jeg anbefaler ikk dem fra Harald Nyborg i hvert fald. Har haft begge slags, og sys det er noget værre billigt bras for at sige det lige ud....

Jeg har Super Nova alarmen fra babysam, og jeg er bare så glad for den. Den er i den dyre ende, men alle pengene værd. Jeg vil sgu høre mit barn hvis det græder. Hvilket ikk altid var tilfældet med dem fra Harald Nyborg!!!!

er helt enig, vi har os en af dem fra HN, og den virker kun engang imellem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.