Jeg skreg af grin!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

915 visninger
11 svar
0 synes godt om
14. april 2011

Barbamama

Carla fandt sit duplo frem. Der er en elefant i. Så stillede hun elefanten på gulvet, satte sig ovenpå den og sagde HOP til den. Jeg væltede rundt af grin for hun var jo nok 20 gange større end den. Og da jeg så grinede sådan blev hun skide sur og råbte: Stop så mor!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2011

Laulund87

Helt ærligt mor!!

Anmeld

14. april 2011

JustAnotherName

Carla fandt sit duplo frem. Der er en elefant i. Så stillede hun elefanten på gulvet, satte sig ovenpå den og sagde HOP til den. Jeg væltede rundt af grin for hun var jo nok 20 gange større end den. Og da jeg så grinede sådan blev hun skide sur og råbte: Stop så mor!!!

Åhh, det er SÅ MORSOMT sådan noget.... Hahaha.

Bianca kan også blive helt forlegen nu, når hun indser at hun taler eller gør noget, som ikke lige var efter hensigten. Så bliver hun også helt forhippet og småsur, hvis nogen siger NOGET som helst eller bare trækker på smilebåndet  ..... 

Celina er ikke heelt så snu endnu. Hun tager temmelig let på alting!

Anmeld

14. april 2011

Vingummien

Haha kan godt li hun skælder dig ud

Anmeld

15. april 2011

TbCp

Hahahahaha Hvor er hun god!!!

Anmeld

15. april 2011

Bondepigen

michella80 skriver:

Hahaha, søde Carla!

Anmeld

15. april 2011

Vinker

michella80 skriver:

ååååh altså, det er bare noget af det bedste ved børn - de der sjove ting de bare finder på. Niklas Emil laver godt nok også mange gode påfund. I love it.

Kan godt forstå du var flad af grin, men næste gang må du lige gå et andet sted hen og grine, fnis

Anmeld

15. april 2011

Rosa

Hold nu ferie, der måtte jeg lige tørre kaffen af skærmen - hvor er hun bare dejlig 

Anmeld

15. april 2011

mama09

michella80 skriver:

ha ha du kan da hellere ikke være bekendt at grine

Anmeld

15. april 2011

Skouboe

Hvor er hun bare skøn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.