Er det fortidligt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

478 visninger
8 svar
0 synes godt om
14. april 2011

Anonym trådstarter

at putte min datter her kl. 18.30???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2011

Kofoed.

Hvor gammel er hun, hvor længe sover hun osv?

Anmeld

14. april 2011

Lærke90

Det synes jeg bestemt ikke. Vores datter er 16 mdr og bliver også puttet her kl 18.30-19.00

Hun er fuldstændig smadret ved denne tid, og da hun skal op klokken 6 hver morgen, så er det næsten nødtil at være så tidligt, for at hun kan nå at få de timer hun skal have..

Jeg synes bare man skal lægge sine børn i seng når man føler at de er ved at være lidt trætte. Vores datter falder heller ikke altid i søvn med det sammen, men ligger bare og putter sig, indtil hun falder i søvn.  

Anmeld

14. april 2011

9510

Ikke hvis hun er træt.. min søn på 19 mdr er lige faldet i søvn, han kan ikke holde sig vågen om aftenen så han får bare lov at komme i seng efter aftensmaden

Anmeld

14. april 2011

N&J

Anonym skriver:

jeg puttede Nikita kl. 18 - hvilket jeg aldrig gør, men hun var så forfærdelig træt, så hun har nok kun hvilet i vg så hvorfor ikke, hvis det passer til dit barns behov - så gør du det.. 

Anmeld

14. april 2011

MaleneG

tja, hvorfor ikke?

Min datter blev puttet kl 17.40. der var hun færdig for idag. og hun er 15 mdr. 

Anmeld

14. april 2011

Anonym trådstarter

Bare alle i min svigerfamilie som syntes det er tidligt. Hun har fået nattøj på, ren ble, grøntsagsmos og natflaske - og hun var pyltet (stave) og faldt halvt i søvn i mine arme.

Hun plejer at sove kl. 19.30-06.30..

Tak alle sammen

Anmeld

14. april 2011

4xGreve

Anonym skriver:

altså det er jo meget forskelligt fra barn til barn, og familie til familie, men her hjemme kommer Daniella (3år) gerne i seng kl. 18

Anmeld

14. april 2011

Mette 28

Anonym skriver:

Bare alle i min svigerfamilie som syntes det er tidligt. Hun har fået nattøj på, ren ble, grøntsagsmos og natflaske - og hun var pyltet (stave) og faldt halvt i søvn i mine arme.

Hun plejer at sove kl. 19.30-06.30..

Tak alle sammen

Jamen bare spørg om de ikke nogle gange går i seng lidt før end de plejer.. Synes 18.30 lyder tidligt når man sådan kigger tal mæssigt, hvis du forstår, men er man træt er man altså træt, min søn på snart 4 sidder og halv sover ved siden af mig lige nu, men lovede ham han måtte putte ved mig i 15 min. efter hans bad, med tegnefilm så han kommer da i seng her kl. 19 idag, hvor andre dage kan den være kl. 20.30... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.