Dagens SP besøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

377 visninger
2 svar
0 synes godt om
14. april 2011

AnneBJ

Så kom SP'en igen - 3 kvarter forsinket, men hey, vi er jo også bare på barsel og har da ikke noget at give os til...

Jeg havde sagt til Jørn, at I alle foreslog vi bad hende om at stille fodtøjet, og han påtog sig opgaven. "Du må godt lige stille skoene herude (i vores opgang) vores gulve har ikke så godt af fodtøj" - "det gør jeg lige..." Godt så!

Felix var selvfølgelig liiige vågnet, og skulle ammes - NU! så hun måtte sidde og vente lidt, uden at der var vildt meget at snakke om. Jeg fandt på et par ting at spørge om, og endelig kunne lillefisen tages fra.. Han blev afklædt og vejet - han har stille og roligt taget 400 gram på, på en .. UGE! En uge?! Det er jo fuldstændig vanvittigt, men også dejligt!! Jeg har ikke været i tvivl om hans trivsel, som billedet afslører har han en (flere?!) udmærket hage(r), plus små elastikker på håndled og lår..

Jeg er mere positiv over for hende end efter sidste besøg (der skal jo heller ikke meget til) og er ok med det er hende der skal komme her Hun ser ingen grund til at komme før engang sidst i maj, og i mellemtiden er der jo 5 ugers undersøgelse, så det er bare fint!

Tak for de gode råd I gav mig efter hendes sidste besøg, det hjalp lidt på situationen!  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2011

Mettemus

Årh det var godt at høre. Det er alligevel rart at have et godt forhold til den SP som skal komme i ens hjem, så det ikke bliver for svært at tale med hende. FIk i snakket om hvordan Jørn har haft det med fødslen og Felix det første døgn?

Super fedt håndteret af Jørn, det er jeg sgu ikke sikker på, jeg havde fået Jens til

Hvor er han fin - helt uden hormonknopper og alting

Dejligt at han vokser så fint, han ser også godt ud. De der folder på halsen skal i nok få meget "glæde" ud af. Laurits og jeg bliver dagligt uvenner fordi jeg gerne vil vaske ham i dem, men det er lidt svært at nå helt ind hvor fnulleret samler sig. De kan lugte rigtig dejligt som en blanding af brækket arm der bliver lukket ud efter 3 uger i gips og gammel karklud

Anmeld

14. april 2011

AnneBJ

Mettemus skriver:

Årh det var godt at høre. Det er alligevel rart at have et godt forhold til den SP som skal komme i ens hjem, så det ikke bliver for svært at tale med hende. FIk i snakket om hvordan Jørn har haft det med fødslen og Felix det første døgn?

Super fedt håndteret af Jørn, det er jeg sgu ikke sikker på, jeg havde fået Jens til

Hvor er han fin - helt uden hormonknopper og alting

Dejligt at han vokser så fint, han ser også godt ud. De der folder på halsen skal i nok få meget "glæde" ud af. Laurits og jeg bliver dagligt uvenner fordi jeg gerne vil vaske ham i dem, men det er lidt svært at nå helt ind hvor fnulleret samler sig. De kan lugte rigtig dejligt som en blanding af brækket arm der bliver lukket ud efter 3 uger i gips og gammel karklud

Nej jeg nævnte ikke noget om Jørns reaktion.. Da vi indtil i dag ikke har været ovenud begejstrede for SP havde jeg slet ikke overvejet at nævne det for hende i dag. Besøget i dag højnede hendes status en smule, men jeg tror stadig, at hvis vi skal tale med fagfolk om det, vil vores praktiserende læge være mit første bud. Jeg tror det er rigtig vigtigt at det er en Jørn (og til dels mig) har tillid til, og det har han bestemt ikke til SP... 

Alt ser heldigvis også lysere ud i dag, det er ikke noget der plager ham eller os i hverdagen, det kom bare lige op til overfladen igår... Hvis det er noget der sker jævnligt skal der snakkes om det, men ellers vil jeg satse på at tiden "læger alle sår" (og at mine hormoner falder lidt til ro, så jeg kan tackle at han HAR været ked af det...)

Mht. halsfolderne - vi har glæde af dem allerede; især når de skal tørres efter et bad... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.