Så kom SP'en igen - 3 kvarter forsinket, men hey, vi er jo også bare på barsel og har da ikke noget at give os til...
Jeg havde sagt til Jørn, at I alle foreslog vi bad hende om at stille fodtøjet, og han påtog sig opgaven. "Du må godt lige stille skoene herude (i vores opgang) vores gulve har ikke så godt af fodtøj" - "det gør jeg lige..."
Godt så!
Felix var selvfølgelig liiige vågnet, og skulle ammes - NU! så hun måtte sidde og vente lidt, uden at der var vildt meget at snakke om. Jeg fandt på et par ting at spørge om, og endelig kunne lillefisen tages fra..
Han blev afklædt og vejet - han har stille og roligt taget 400 gram på, på en .. UGE! En uge?! Det er jo fuldstændig vanvittigt, men også dejligt!!
Jeg har ikke været i tvivl om hans trivsel, som billedet afslører har han en (flere?!) udmærket hage(r), plus små elastikker på håndled og lår.. 
Jeg er mere positiv over for hende end efter sidste besøg (der skal jo heller ikke meget til) og er ok med det er hende der skal komme her
Hun ser ingen grund til at komme før engang sidst i maj, og i mellemtiden er der jo 5 ugers undersøgelse, så det er bare fint!
Tak for de gode råd I gav mig efter hendes sidste besøg, det hjalp lidt på situationen!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld