Dagens SP besøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

341 visninger
3 svar
0 synes godt om
14. april 2011

AnneBJ

Så kom SP'en igen - 3 kvarter forsinket, men hey, vi er jo også bare på barsel og har da ikke noget at give os til...

Jeg havde sagt til Jørn, at I alle foreslog vi bad hende om at stille fodtøjet, og han påtog sig opgaven. "Du må godt lige stille skoene herude (i vores opgang) vores gulve har ikke så godt af fodtøj" - "det gør jeg lige..." Godt så!

Felix var selvfølgelig liiige vågnet, og skulle ammes - NU! så hun måtte sidde og vente lidt, uden at der var vildt meget at snakke om. Jeg fandt på et par ting at spørge om, og endelig kunne lillefisen tages fra.. Han blev afklædt og vejet - han har stille og roligt taget 400 gram på, på en .. UGE! En uge?! Det er jo fuldstændig vanvittigt, men også dejligt!! Jeg har ikke været i tvivl om hans trivsel, som billedet afslører har han en (flere?!) udmærket hage(r), plus små elastikker på håndled og lår..

Jeg er mere positiv over for hende end efter sidste besøg (der skal jo heller ikke meget til) og er ok med det er hende der skal komme her Hun ser ingen grund til at komme før engang sidst i maj, og i mellemtiden er der jo 5 ugers undersøgelse, så det er bare fint!

Tak for de gode råd I gav mig efter hendes sidste besøg, det hjalp lidt på situationen!  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2011

KWL

Er glad for at besøget var bedre end sidst. Det er godt for du skal jo have det godt med at hun kommer i jeres hjem.

Fint med skoene

Åh...... hvor er han dejlig  Mine æggestokke hopper og og ned.

Anmeld

14. april 2011

Vingummien

Er slet ikke noget bedre, end dobbelt hager og elastikker, især ikke når man er en bette prop, der er så lækker at se på

Og sagde j at næste besøg vil gå meget bedre med hende, og dejligt at de togså gjorde det. Og fedt at i fik sagt de tmed skoene
Tror også der er forskel på sp, nogle går kun op i barnet, og andre går lige så meget op i forældrene.

Anmeld

14. april 2011

JustAnotherName

Åååårhhhh   ....Hvor er han bare dejlig!

Godt at I satte skoene for døren, eller var det en stol  
Ihvertfald, så kan det være godt, at man får SAGT tingene, så det ikke skal nage og irritere, og så dét hun kommer for, tjener sit rette formål - Nemlig at råde og vejlede og tjekke op på Jer og lille Felix ....Ikke at være træls og snavse!   Og mon ikk oss hun forstod budskabet!

Felix er en lækker lille gut! Dejligt at han tager på, og vejer godt.
Han er PRÆCIS som han skal være!!     

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.