kraftige mens smerter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.074 visninger
13 svar
0 synes godt om
14. april 2011

sa82

nogen der har gode råd til hvordan de kan lindres ud over at spise panodiler. ???

vågnede brat i morges med en enorm ondt i maven, skulle kaste op og svedte helt vildt. så er ramt hårdt denne gang, det gør bare så ondt at det nærmest ikke er til at holde ud..

what to do

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2011

Holbæktrunten

2-3 ipren a 200 mg sammen men 2 panodil max 4 gange dgl...

Anmeld

14. april 2011

132319

Holbæktrunten skriver:

Det virker her.

Dog har jeg ikke fået mens-smerter nogle af de to gange jeg har fået det efter min datters fødsel, håber det fortsætter sådan 

Anmeld

14. april 2011

sa82

Holbæktrunten skriver:

kan de fåes i håndkøb ??

Anmeld

14. april 2011

Steph_Laurits

Jeg plejer at ynke på sofa'en med en varmedunk på mit underliv og af og til tager jeg 1-2 600 mg. ibumetin når jeg har nogen.

Anmeld

14. april 2011

Steph_Laurits

sa82 skriver:

kan de fåes i håndkøb ??

Ja Ipren og Panodil kan fåes i håndkøb

Anmeld

14. april 2011

sa82

StephanieJ skriver:

Ja Ipren og Panodil kan fåes i håndkøb

okay tak, det må jeg på jagt efter. ellers er det bare og bide smerten i sig og ha ondt af sig selv

Anmeld

14. april 2011

Steph_Laurits

sa82 skriver:

okay tak, det må jeg på jagt efter. ellers er det bare og bide smerten i sig og ha ondt af sig selv

Mine smerter kan jeg ikke bide i mig når jeg har det, så der er der ingen vej udenom. Meeeen har tænkt på at gå til lægen, for det er godt nok blevet slemt her.

Anmeld

14. april 2011

sa82

StephanieJ skriver:

Mine smerter kan jeg ikke bide i mig når jeg har det, så der er der ingen vej udenom. Meeeen har tænkt på at gå til lægen, for det er godt nok blevet slemt her.

øv hvor surt, at skal ha det sådan, ja en tur til lægen er nok en go ide.  efter jeg stoppede med ppiller er det osse bare blevet værre. er ved at være så slem som før jeg startede på ppiller. men håber jo på at der kommer en lille bebs, så det er nødvedigt ikke og være på pillen

Anmeld

14. april 2011

Steph_Laurits

sa82 skriver:

øv hvor surt, at skal ha det sådan, ja en tur til lægen er nok en go ide.  efter jeg stoppede med ppiller er det osse bare blevet værre. er ved at være så slem som før jeg startede på ppiller. men håber jo på at der kommer en lille bebs, så det er nødvedigt ikke og være på pillen

Ja det kan jeg godt se

Fik også mine p-piller i tidernes morgen mod menssmerter, men de hjalp kun de første få gange og nu er det ligeså slemme igen som da jeg startede på dem! ØV!

Håber da der snart er 2 streger til Jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.