14+3 twins... Nu er det sket meget...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2011

Rebecca55

Fin lille mave du har... Nyd det mens du stadig kan bevæge dig nogenlunde rundt, for det kommer kun til at gå hurtigere fra nu af.

Jeg glemmer tit hvor stor jeg er, og lukker døre op i maven(ikke hårdt), vælter ting af bordene osv... Hi hi  Og så bliver man bare en total klodset valrods...

Kan du mærke dem tumle rundt der inde nu så ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2011

twinny

Kruse90 skriver:

Skøn baby hule
Hvor er den smuk.
av av ja jeg tror på at det gør nas

mange tak...

Anmeld

15. april 2011

twinny

Rebecca55 skriver:

Fin lille mave du har... Nyd det mens du stadig kan bevæge dig nogenlunde rundt, for det kommer kun til at gå hurtigere fra nu af.

Jeg glemmer tit hvor stor jeg er, og lukker døre op i maven(ikke hårdt), vælter ting af bordene osv... Hi hi  Og så bliver man bare en total klodset valrods...

Kan du mærke dem tumle rundt der inde nu så ?

hehe... skal jeg nok...

Nej jeg har kun mærket liv en gang her for et par dage siden.... jeg var helt rundt på gulvet og skreg efter kæreste, da jeg mærkede en af dem...

og mange tak

Anmeld

16. april 2011

Rebecca55

Baby-støv skriver:

hehe... skal jeg nok...

Nej jeg har kun mærket liv en gang her for et par dage siden.... jeg var helt rundt på gulvet og skreg efter kæreste, da jeg mærkede en af dem...

og mange tak

Det er bare den bedste følelse når man kan mærke dem tumle rundt, specielt når din kæreste også kommer til at kunne mærke dem.

Anmeld

16. april 2011

twinny

Rebecca55 skriver:

Det er bare den bedste følelse når man kan mærke dem tumle rundt, specielt når din kæreste også kommer til at kunne mærke dem.

jaah, han glæder sig også helt vildt...

Anmeld

16. april 2011

Mauser.

floooot skat <3

Anmeld

16. april 2011

twinny

Mulleunge skriver:

floooot skat <3

tak skat...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.