Idag kl. 12.40, var jeg til første konsultation..
Vi sidder i venteværelset og kort tid efter kommer min tidligere jm ud og siger at hun er lige stand in for den jeg skulle have haft, som var til møde... 
Vi kommer ind og snakker og hun begynder at skrive løs, og samtidig genopfrisker vi fødslen af Julie, som var lidt hård... Hvordan det hele forløb... I det hun skriver løs siger hun "Skal jeg ikke bare arve Jer?" A og Jeg kigger på hinanden og siger i kor "JO TAK!" Nøj jeg var glad da hun sagde det... En jm som jeg er rigtig glad og tryg ved... Så det er skønt at hun skal følge os... 
Vi snakker frem og tilbage om mit epilepsi, om jeg får medicin imod det stadig, fortalte hende nej, det gør jeg ikke, men derfor skulle en overlæge stadig vurdere om Viborg sygehus skal beholde mig et døgn efter fødslen, jeg har ikke haft anfald i 2 år, så håber overlægen siger at det ikke er nødvendigt at beholde mig i et døgn, når jeg hverken tager medicin eller har haft anfald... Håber håber.... Sagde til min jm at jeg ønskede at jeg kunne tage hjem igen efter nogle timer... 
Snakken kunne ikke blive ved, for hun skulle til et møde om hun stadig havde en stilling når de rykker til Viborg... Så håber hun ikke bliver fyret...
Vi skulle også høre hjertelig fra Lina Mira... Den fandt hun rimelig hurtigt, nøj det slog derud af... Hørte så min egen samtidig med, hold da kæft den går langsom... Mens vi høre på hjertelyden fra Lina, siger jordemoderen lige pludselig "Hun sparker mig helt vildt" Vi var flade af grin allesammen... Jeg blev så dejlig blød om hjertet... 
Det var turen idag til jm, som var så fantastisk... 
Jeg spurgte til det med at gå over tid... Vi har jo hørt meget om at det kun er en uge, min jm sagde at det ikke er trådt i kræft endnu, så indtil videre er det stadig max 14 dage man må gå over tid...
Det var lidt herfra...

Anmeld