Isaac som model

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2011

JustAnotherName

sarahb skriver:

Ja Isaac er jo Børnemodel, og han elsker det simpelthen.
Og nu er hans Første billede blevet frigivet. Må sige jeg synes han er super lækker og er vildt stolt, fordi han bare elsker at være centrum og han fører sig frem..

Her er han for name it.

Skønne, kønne dreng!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2011

Laulund87

Wow han er virkelig model materiale

Anmeld

14. april 2011

mama09

sarahb skriver:

Og nu er hans Første billede blevet frigivet. Må sige jeg synes han er super lækker og er vildt stolt, fordi han bare elsker at være centrum og han fører sig frem..

Her er han for name it.

hvor godt! Super køn dreng! så er hans fremtid bestemt  hvad tjener han så?

Anmeld

14. april 2011

Lilac

han er da bare alt for lækker!!!! Ej, hvor er det godt! Kan godt forstå du er stolt!!

Anmeld

14. april 2011

Barbamama

sarahb skriver:

Her er han for name it.

Ej hvor er det fedt!!! super godt billede!

Anmeld

15. april 2011

sarahb

Tak skal i have dejlige kvinder...
Der mangler stadig et billede fra name it og så kommer han i kvikly og netto i maj... Nøj hvor jeg glæder mig for har ikk set noget a det for det er Omer der er med ham...
Så kan snart ikk vente mere...

Anmeld

15. april 2011

ooo

Hvor er han bare en lækkerbuks!

Jeg vil nærstuderer katalogerne fra netto og kvickly i maj måned, og se om jeg kan spotte min nye yndlingsmodel der.

Anmeld

15. april 2011

Vinker

sarahb skriver:

Her er han for name it.

For pokker hvor er han bare viiiiiiildt LÆKKER!!!!

Og hvor er det skønt at høre at han elsker at være model for han er super til det ;)

Er det til det nye Name It katalog?

Anmeld

15. april 2011

sarahb

Vinker skriver:

For pokker hvor er han bare viiiiiiildt LÆKKER!!!!

Og hvor er det skønt at høre at han elsker at være model for han er super til det

Er det til det nye Name It katalog?

Tak søde, ja han elsker det. Ret sjovt.. Han er meget genert normalt, men foran kameraet så er han bare på.

Det er til name its sommer kampange, ved ikke om det kommer i kataloget eller på deres nyhedsavis på nettet eller på deres hj. side.
Kan se deres føreste udgave af nyheds avisen er kommer på nettet med samme koncept som isaacs billeder, så det kan være han kommer i det næste eller noget.

Anmeld

15. april 2011

sarahb

Metchen skriver:

Hvor er han bare en lækkerbuks!

Jeg vil nærstuderer katalogerne fra netto og kvickly i maj måned, og se om jeg kan spotte min nye yndlingsmodel der.

Hvor er du sød... TAK!
Kan fortælle kvikly er uge 18 og netto i uge 21

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.