Til jer der ik kan skrive i det lukkede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

878 visninger
11 svar
0 synes godt om
14. april 2011

Vingummien

Hvad skal i lave i påskeferien?

Vil da ikke snyde jer, og hvad vi skal lave, kan i lure derinde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2011

sarahb

Vi skal til Esbjerg over til mine forældre og så til min venindes 30 års fødselsdag lørdag. Og søndag køre Jonas og jeg til Århus op til mine veninder og så hjem igen mandag.
Og så skal vi bare hygge, i zoo, legeland, ud og fodre ænder og bare nyde der er fri og lækkert vejr.

Anmeld

14. april 2011

anna-jonas

Tjaaaa..............jeg skal såmænd arbejde, både lør, søn og mandag...............Piv, piv

Anmeld

14. april 2011

Skouboe

Vi skal til Jylland og besøge familie...

Anmeld

14. april 2011

grinbidderen

Jeg tager påsken på forhånd så jeg tager valdemar og pakker tøj osv ned også tager vi hjem til min bror imorgen efter vug/kursus også hygger vi der hjemme og lørdag skal vi hjem i min mors lejlighed og ordne det sidste også håber jeg på at finde nogen der er friske på at tage en tur på bakken og hygge eftermiddag/aften??

søndag der kommer manden ind til kbh hvor min bror så holder fødselsdag, med kage og kaffe og senere aftensmad min søster laver.. og næste uge der kommer valde i vug mandag og tirsdag holder nok fri onsdag også skal vi hygge med legepladser foder ænder osv..

tirsdag ska jeg til glokose test

Anmeld

14. april 2011

Vingummien

anna-jonas skriver:

Tjaaaa..............jeg skal såmænd arbejde, både lør, søn og mandag...............Piv, piv

Ej hvor træls

Anmeld

15. april 2011

Vinker

På onsdag skal jeg ind på sygehuset. Jeg har sådan en seneknude på højre håndled som jeg skal have fjernet. Dvs jeg egentlig er sygemeldt hele påsken og nok er en smule handicappet fordi man jo bruger højrehånd rigtig meget - men lad os nu se hvor slemt det blir. Tror bare det er et meget lille hul de laver.

Dagen efter kører vi til Herning - op til Mortens familie. Der hygger vi så hele torsdagen og blir godt forkælet. Fredag tager vi så turen op til Kristine i Struer - JUBIIIIII. Glæder mig rigtig meget til at besøge dem. Det er altid super hyggeligt og jeg trænger virkelig rigtig rigtig meget til at kysse og kramme Kristine. Ååååh det er hårdt at bo så langt fra hinanden når man så gerne vil være der i de svære tider!

Lørdag hygger vi fortsat i Herning og kører hjem til Esbjerg i løbet af dagen.

Søndag er vi bare hjemme

Fredag skal Niklas Emil ud og køre med tog for første gang. Den dreng snakker virkelig ikke om andet så han blir da nødt til at komme med toget. Så vi lader bilen stå og tar så alle 3 toget til Ribe for at besøge min søster, mand og børn.

Mandag har vi vidst ingen planer (endnu)

Morten fik for snart 1 mdr siden en fiber i skulderen og er stadig meget handicappet pga det. Han har virkelig haft ondt og fået nogle stærke piller mod smerterne. Nu er han så startet hos en fys og det gav blot flere smerter fordi hun hev så meget i ham. Hun har så tapet hans skulder helt fast så han snart ikke kan bevæge armen, så ja det blir da virkelig morsomt når jeg snart også er handicappet pga den seneknude jeg skal have fjernet. Det må så være Niklas Emil der skal hjælpe os i tøjet i den periode :p

Det gode ved min sygemelding er at jeg slipper for at arbejde lørdag i påsken + at jeg nok også slipper for søndagsåbent ugen efter, skøøøøønt.

Anmeld

15. april 2011

Rosa

Jeg skal på min polterabend i morgen  Og så tænker jeg at vi nok skal have overstået nogle familiebesøg 

Anmeld

15. april 2011

mama09

Vingummien skriver:

Hvad skal i lave i påskeferien?

Vil da ikke snyde jer, og hvad vi skal lave, kan i lure derinde

besøge familie, slappe af - i zoo, stranden- besøge veninder og børn!

Dig?

Anmeld

15. april 2011

mama09

sarahb skriver:

Vi skal til Esbjerg over til mine forældre og så til min venindes 30 års fødselsdag lørdag. Og søndag køre Jonas og jeg til Århus op til mine veninder og så hjem igen mandag.
Og så skal vi bare hygge, i zoo, legeland, ud og fodre ænder og bare nyde der er fri og lækkert vejr.

hmmmm mor her er skuffet.. Du kører til ÅRHUS!! Så kan du da godt ta den sidste time til AALBORG

God ferie!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.