På onsdag skal jeg ind på sygehuset. Jeg har sådan en seneknude på højre håndled som jeg skal have fjernet. Dvs jeg egentlig er sygemeldt hele påsken og nok er en smule handicappet fordi man jo bruger højrehånd rigtig meget - men lad os nu se hvor slemt det blir. Tror bare det er et meget lille hul de laver.
Dagen efter kører vi til Herning - op til Mortens familie. Der hygger vi så hele torsdagen og blir godt forkælet. Fredag tager vi så turen op til Kristine i Struer - JUBIIIIII. Glæder mig rigtig meget til at besøge dem. Det er altid super hyggeligt og jeg trænger virkelig rigtig rigtig meget til at kysse og kramme Kristine. Ååååh det er hårdt at bo så langt fra hinanden når man så gerne vil være der i de svære tider!
Lørdag hygger vi fortsat i Herning og kører hjem til Esbjerg i løbet af dagen.
Søndag er vi bare hjemme
Fredag skal Niklas Emil ud og køre med tog for første gang. Den dreng snakker virkelig ikke om andet så han blir da nødt til at komme med toget. Så vi lader bilen stå og tar så alle 3 toget til Ribe for at besøge min søster, mand og børn.
Mandag har vi vidst ingen planer (endnu)
Morten fik for snart 1 mdr siden en fiber i skulderen og er stadig meget handicappet pga det. Han har virkelig haft ondt og fået nogle stærke piller mod smerterne. Nu er han så startet hos en fys og det gav blot flere smerter fordi hun hev så meget i ham. Hun har så tapet hans skulder helt fast så han snart ikke kan bevæge armen, så ja det blir da virkelig morsomt når jeg snart også er handicappet pga den seneknude jeg skal have fjernet. Det må så være Niklas Emil der skal hjælpe os i tøjet i den periode :p
Det gode ved min sygemelding er at jeg slipper for at arbejde lørdag i påsken + at jeg nok også slipper for søndagsåbent ugen efter, skøøøøønt.
Anmeld