så er det idag MIn skønne søn Felix bliver 3 mdr.. det er gået så ubeskrivelig hurtigt, alle de ting jeg ville ( barnet bog fod aftryk) nåedejeg slet ik.. synes vi ahvde en hård start samt fødsel, dog er alt næsten glemt og det føles som om jeg har haft ham for altid. den der kæmpe kærligheds følelse alle snakker om har jeg dog ik helt endnu. jeg elsker ham og kan mærke det vokser mere og mere efter hvert smil og grin han giver mig...
han er dejlig og kors hvor han ligner sin far..jeg prøver at nyde hver dag med ham for pludselig så starter der en hverdag igen med arbejde og stress.. nej nej nej.. gider vi ikke.
3 mdr... hold da ferie..uhh neej så er det snart "læge skal stikke en nål i min søn" tid.. den får faren lov til at klare.. heehe. vi starter babysvømming her i uge 17 i greve svømmehal jeg glæder mig og tror han vil elske det, bare hans daglig bade stund med sin far elsker han, dog ik for lang tid af gangen men nok til han lige kan plaske med vandet og plaske med arme og ben og gør sin far drivende våd.. så sødt.
3 mdr.. og man kan så småt fornemme at hans baby grin bliver mere og mere til en rigtig grin med lyd helt nede fra maven. han stråler når han ser os efter en lur. vi begynder så smart at kunne lave mere aktiviteter med ham, hoved holder han selv, interessen for at komme frem er der I HVER TIL FALD og op vil han gerne afprøve..
jeg er så stolt af ham, holder ham tæt til mig tit og tænker det har vi gjort godt.
min lille familie.
nu hvor alle i andre har lagt dejlige billeder af jeres ik helt mere babyer så viljeg gøre det samme..
vi var forleden til fotograften... så det blev til mange gode billeder..
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld