Skønt at have min lille prinsesse i armene :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.408 visninger
13 svar
0 synes godt om
14. april 2011

deline

Hej Alle i skønne tøser

Tusind tak for alle jeres lykkeønskninger, det er så fantastisk at  have fået min lille prinsesse i armene. Hun er så ubeskrivelig skøn og dejlig.

En lille fødselsberetning :

Efter to gange at have haft snydeveer troede jeg ikke rigtig at der ville komme gang i noget som helst men da jeg søndag morgen vågnede med en lille smule tegnblødning tænkte jeg ja ja nu er der noget igen der snyder men efter et par timer måtte jeg alligevel ringe til fødemodtagelsen og sige hvad gør jeg - Jeg har ingen veer men bløder - Jordmoderen mente at jeg nok lige skulle komme forbi - det gjorde vi så og mødte op på fødegangen kl 11.20 og blev modtaget af den sødeste jordmoder Bente der undersøgte os - jeg var åbnet 3 -4 cm men havde jo ikke gang i veerne så derfor blev vi sendt ud i det dejlige solskinsvejr 18 grader og høj sol - kan man ønske en bedre fødselsdag og gå rundt 1 times tid. Da vi så kom tilbage undersøgte de mig igen og der var ikke set så meget men jeg blev alligevel sendt på fødegangen og gå rundt. Vi fik en super sød jordmoder der virkelig passede på os. Veerne kom en lille smule men kl 16.15 blev vi enige om at tage vandet da der ikke var sket nok. Så skete der tilgengæld også noget og min lille prinsesse kom til verden 17.31 så det var fantastisk. En dejlig fødsel uden nogen form for smertelindring, da det jo lige pludselig gik så stærkt. Vi fik herefter besøg af en meget stolt storesøster der var helt bevæget...... Hun kørte hjem med mormor og morfar og efter 4 timer stod vi så parate i mine forældres køkken klar til aftensmad - Så ja hurtig ind og hurtig ud - Men en god oplevelse men meget søde og professionelle jordmødre (især til dem der skal føde på herlev)

Til alle jer der har født kæmpe tillykke jeg håber i er lige så lykkelige som mig og til alle jer andre GLÆD jer til at holde jeres små vidundere i armene det er helt fantastisk og al smerten værd.

Kæmpe knus Line

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2011

Englehår

Profilbillede for Englehår
hvor er hun bare fin..!
Lyder som en rigtig dejlig fødsel - stort stort tillykke med hende..!

Anmeld

14. april 2011

mortil4dejligepiger

Stort, stort tillykke med hende. Hvor ser hun dejig ud og hvor lyder det som en god fødsel

Anmeld

14. april 2011

Stine Raaholt

Fantastisk fødsel... stort tilllykke til jer allesammen - og tillykke til lillepigen, men den dejlige storesøster

Kram Stine

Anmeld

14. april 2011

Line Højdal

Hvor er hun bare fint - og hvor må det bare være skønt med de stolte storesøskende

Skøn dag at fejre fødselsdag - vejret var jo pragtfuldt, så en lille gåtur har da været helt i orden... Lyder i det hele taget som en rigtig god oplevelse i har haft - dejligt!!

Jeg har nu præcis en uge til termin og jeg kan godt love dig for at jeg glæder mig til at få min lille supermand i armene!!

Stort tillykke til jeres familie
Line

Anmeld

14. april 2011

Rødhætte

Stort tillykke!

Anmeld

14. april 2011

meem

Hvor er hun bare skøn !

STORT tillykke med hende

Anmeld

14. april 2011

kaka4

stort tillykke igen. hvor er hun fin og dejlig og skønt at du har haft så fint et fødselsforløb - jeg kan kun tilslutte mig lykkerusen - man er helt høj af sit barn. hvor gammel er storesøster?

Nyd hende.

kram kaka4 og Luca 9 dage :-)

Anmeld

15. april 2011

deline

Tak igen for jeres søde svar  Det er så dejligt at komme ind og se at i følger med og i kan tro jeg venter med længsel efter at se jeres små vidundere

Storesøster Naya er 6 år og verdens mest stolte....... Hun sagde i går "Filuca er vedens sødeste baby, men vi siger det ik til nogen for så bliver de nok kede af det, de synes jo deres babyer er de sødeste "

Kram og ve-støv til dem der er utålmodige Line

Anmeld

15. april 2011

lhn89

STORT tillykke med hende! 

Hvor er hun dog skøn! og hvor dejligt med så stolt en storesøster

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.