God 1. dag, Karo!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

708 visninger
10 svar
0 synes godt om
14. april 2011

oo

Kære søde Karo

nåh, så er det idag, 1. arbejdsdag efter barslen! jeg vil bare ønske dig en rigtig god dag, det starter jo godt med solskin  jeg kan jo kun forestille mig hvor grænseoverskridende det er, at skulle tage afsted og være væk hele dagen fra sine børn, men du har allerede været møllen igennem en gang før, så du ved, at de ikke dør af det - og det gør mor heller ikke (jeg er dog ikke helt overbevist endnu )

RIGTIG GOD 1. ARBEJDSDAG!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2011

Rosa

Jamen også god arbejdslyst herfra 

Anmeld

14. april 2011

Vingummien

Ihh hvor spændende, håber du får en god dag Og du ikke er helt flad når du komme rhjem fra arbejde

Anmeld

14. april 2011

Laulund87

Rigtig god 1. dag

Anmeld

14. april 2011

AnneBJ

Rigtig god arbejdslyst!

Anmeld

14. april 2011

Dictes mor

Ja god arbejdsdag, det er spændende. Gid det var mig, som havde et job og ikke skulle skrive speciale...

Anmeld

14. april 2011

ChatH

Også rigtig god dag fra mig

Vi snakkes

Knus

Anmeld

14. april 2011

Ni-ko-li-ne

jeg håber du får en fantastisk første dag!!!

Anmeld

14. april 2011

Karo

Hvor er i bare søde

Her sidder jeg i min frokost pause og bliver lige nød til at kigge herind, og ser så dette dejlige indlæg. Indtil vidre er det er okay dag. Jeg tog Karinas råd og har bariakeret mig på kontoret og er i gang med at sortere i min 563 ulæste emails

Det jeg har det sværest ved er at jeg ikke har set børnene i dag. Jeg kørte hjemmefra kl. 6.15 og der sov alle mand endnu. Martin kunne dog fortælle at det var gået ovr al forventning med at håndtere 2 børn alene. Faktisk havde de overhovedet ikke spurgt efter mig

Tusind tak for alle jeres dejlige tanker.

Ps. tror i øvrigt at det er med vilje kongehuset holder barnedåb nettop idag. De var godt klar over hvor meget sukker jeg ville få kastet i hovedet foran tvet, så derfor idag

Anmeld

14. april 2011

sarahb

rigtig god arbejdslyst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.