hvor mange er vi egentlig ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

719 visninger
6 svar
0 synes godt om
14. april 2011

MarieMor

hej Piger ..

ville lige høre hvor mange vi egentlig er aktive inde i denne kat.

Skriv da gerne lidt om hvorfor i er herinde , -skal giftes og måske bare venter på den rette kommer og stiller det rigtig spørgsmål ?

og det kunne da også være sjovt at vide hvornår i skal giftes

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2011

MarieMor

og mon ikke jeg skulle starte ..

Jeg er jævnligt herinde da jeg selv skal giftes i foråret 2013 ( datoen er ikke helt fastsat endnu ) så elsker og kigge herinde på billeder af andre smukke brudepar og glæder mig til jeg selv kan begynde at vise frem af farvetema , bordkort , KJOLE osv

Anmeld

14. april 2011

Rosa

Jeg skal giftes d. 30. april. Det blev en utrolig kort forlovelse, men vi vil egentlig bare gerne giftes og så vil vi hellere spare sammen til en rejse i stedet for til en fest. 

Vi har en plan, dog:

Vi har inviteret venner og familie til Jonathans 1 års fødselsdag kl 10, og når gæsterne ankommer til brunch så fortæller vi dem at vi skal være på rådhuset kl 11.30 da vi skal giftes kl 11.40  Så stikker jeg af hjem til en ven og får ordnet hår og makeup og hopper i kjolen med mine brudepiger, og så hopper vi i en taxa hen til rådhuset hvor de andre så venter .

Bagefter er der champagne og kage på vores store tagterasse, og så sender vi folk hjem. Om aftenen vender den unge generation tilbage og så fejrer vi "indflytterfest" (bryllupsfest) med et brag af en fest, også på tagterrassen, med en pavillon og (forhåbentlig) kulørte lamper og musik. 

Altså ingen middag, ingen taler og ingen hvid kjole til mig (kjolen får en mørkere farve under den hvide blonde), men en heeeel masse luuv 

Jeg opretter en tråd nu her hvor jeg beder om hjælp til at finde nogle af de ting jeg mangler, som f.eks. kulørte papirslygter til at hænge op om aftenen, og et fint men nogenlunde billigt birdcage-slør. 

Tillykke til jer andre kommende brude! 

Rosa

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. april 2011

ønskebørn74

Rosa skriver:

Jeg skal giftes d. 30. april. Det blev en utrolig kort forlovelse, men vi vil egentlig bare gerne giftes og så vil vi hellere spare sammen til en rejse i stedet for til en fest. 

Vi har en plan, dog:

Vi har inviteret venner og familie til Jonathans 1 års fødselsdag kl 10, og når gæsterne ankommer til brunch så fortæller vi dem at vi skal være på rådhuset kl 11.30 da vi skal giftes kl 11.40  Så stikker jeg af hjem til en ven og får ordnet hår og makeup og hopper i kjolen med mine brudepiger, og så hopper vi i en taxa hen til rådhuset hvor de andre så venter .

Bagefter er der champagne og kage på vores store tagterasse, og så sender vi folk hjem. Om aftenen vender den unge generation tilbage og så fejrer vi "indflytterfest" (bryllupsfest) med et brag af en fest, også på tagterrassen, med en pavillon og (forhåbentlig) kulørte lamper og musik. 

Altså ingen middag, ingen taler og ingen hvid kjole til mig (kjolen får en mørkere farve under den hvide blonde), men en heeeel masse luuv 

Jeg opretter en tråd nu her hvor jeg beder om hjælp til at finde nogle af de ting jeg mangler, som f.eks. kulørte papirslygter til at hænge op om aftenen, og et fint men nogenlunde billigt birdcage-slør. 

Tillykke til jer andre kommende brude! 

Rosa

Ej tillykke sødeste!!!!  Ønsker jer en dejlig dag og glæder mig til billederne...

Anmeld

14. april 2011

steph0804

Den kjole er simpelthen helt vild smuk. WOW! Har lige tyvstjålet billedet, til inspiration Håber i får en dejlig dag. (Og så har jeg forresten set lyskæder lavet af kulørte rispapirs lamper i fakta for et par uger siden)

Anmeld

20. april 2011

CecilieLM

Jeg er jævnligt inde og kigge for inspiration og råd. Dog er det mest fra sidelinien jeg er med.

Jeg skal giftes i foråret 2012, vi planlægger stille og roligt efter d. 14. april

Anmeld

26. april 2011

LBK

MarieMor skriver:

hej Piger ..

ville lige høre hvor mange vi egentlig er aktive inde i denne kat.

Skriv da gerne lidt om hvorfor i er herinde , -skal giftes og måske bare venter på den rette kommer og stiller det rigtig spørgsmål ?

og det kunne da også være sjovt at vide hvornår i skal giftes

Jeg skal giften den 2. Juli.. Er ikke så god til at oprette indlæg selv men nyder godt af andres

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.