Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vingummien skriver: Skær begge kjoler over på midten, og syer dem sammen, så de er halv halv
Skær begge kjoler over på midten, og syer dem sammen, så de er halv halv
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg tænker æblegrøn.. eller støvet grøn.. Det er forår og hun kan bære alt (). Jeg ved ikke om grønt er in. Er det ikke mere de stærke komplimentærfarver? Det tror jeg dog ikke vi ser hende i...
Bjørnen får bløde knæ hver gang han ser hende, han synes hun er noget af det smukkeste. Men han siger også jeg er smuk - selv i nattøj - så jeg kan godt leve med det
kitty skriver: Jeg tænker æblegrøn.. eller støvet grøn.. Det er forår og hun kan bære alt (). Jeg ved ikke om grønt er in. Er det ikke mere de stærke komplimentærfarver? Det tror jeg dog ikke vi ser hende i... Bjørnen får bløde knæ hver gang han ser hende, han synes hun er noget af det smukkeste. Men han siger også jeg er smuk - selv i nattøj - så jeg kan godt leve med det
Jeg tror... at hun vil have blomster på kjolen OG "mulberry" (som vist er den nye modefarve??) på håret!!!
mørkeblå!! wtf?
Milka skriver: mørkeblå!! wtf?
Jeg vil nærmere sige kobolt - og så er vi tæt på komplementærfarverne... Og det havde jeg -toproyalisten - ikke regnet med!!
kitty skriver: Jeg vil nærmere sige kobolt - og så er vi tæt på komplementærfarverne... Og det havde jeg -toproyalisten - ikke regnet med!!
ja, kobolt skrev det efter man så hende gennem bilruden, der så den mørkere ud
Milka skriver: ja, kobolt skrev det efter man så hende gennem bilruden, der så den mørkere ud
Ja, den så mørkere ud i bilen... Jeg synes det er en smuk farve. Dronningens lidt fesne turkis (due-turkis-blå) Jeg aner ikke hvad jeg skal kalde farven.. Men den brød jeg mig ikke om.
Hun er også noget af det smukkeste der findes hvis du spørger mig.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128