dagens spørgsmål (en af de svære)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2011

Laulund87

Vingummien skriver:

Skær begge kjoler over på midten, og syer dem sammen, så de er halv halv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2011

otlitrom

Jeg tænker æblegrøn.. eller støvet grøn.. Det er forår og hun kan bære alt (). Jeg ved ikke om grønt er in. Er det ikke mere de stærke komplimentærfarver? Det tror jeg dog ikke vi ser hende i...

Bjørnen får bløde knæ hver gang han ser hende, han synes hun er noget af det smukkeste. Men han siger også jeg er smuk - selv i nattøj - så jeg kan godt leve med det

Anmeld

14. april 2011

sarahb

kitty skriver:

Jeg tænker æblegrøn.. eller støvet grøn.. Det er forår og hun kan bære alt (). Jeg ved ikke om grønt er in. Er det ikke mere de stærke komplimentærfarver? Det tror jeg dog ikke vi ser hende i...

Bjørnen får bløde knæ hver gang han ser hende, han synes hun er noget af det smukkeste. Men han siger også jeg er smuk - selv i nattøj - så jeg kan godt leve med det

hihi hvor er han sød....
Omer synes at scully fra x files er sååå smuk. og jeg er sleeeet ikk jaloux. Måske hvis det var en anden lækker babe, men scully.. NÆÆÆ!

Anmeld

14. april 2011

<3

Jeg tror... at hun vil have blomster på kjolen OG "mulberry" (som vist er den nye modefarve??) på håret!!!

Anmeld

14. april 2011

Skouboe

TERN!

Anmeld

14. april 2011

Milka

mørkeblå!! wtf? 

Anmeld

14. april 2011

otlitrom

Milka skriver:

mørkeblå!! wtf? 

Jeg vil nærmere sige kobolt - og så er vi tæt på komplementærfarverne... Og det havde jeg -toproyalisten - ikke regnet med!!

Anmeld

14. april 2011

Milka

kitty skriver:

Jeg vil nærmere sige kobolt - og så er vi tæt på komplementærfarverne... Og det havde jeg -toproyalisten - ikke regnet med!!

ja, kobolt  skrev det efter man så hende gennem bilruden, der så den mørkere ud

Anmeld

14. april 2011

otlitrom

Milka skriver:

ja, kobolt  skrev det efter man så hende gennem bilruden, der så den mørkere ud

Ja, den så mørkere ud i bilen... Jeg synes det er en smuk farve. Dronningens lidt fesne turkis (due-turkis-blå) Jeg aner ikke hvad jeg skal kalde farven.. Men den brød jeg mig ikke om.

Anmeld

14. april 2011

KWL

kitty skriver:

Hun er også noget af det smukkeste der findes hvis du spørger mig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.