Fotomodel...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2011

oo

nu går jeg jo sleeeeet ikke ind for fotomodelleri (hvem sagde top model?! ), men hold nu fast hvor er Dicte skøn!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2011

Bondepigen

Dictes mor skriver:

Så bliv som hun ser ud der, så et halvt sekund senere eksploderer hun, fordi jeg i hvert fald ikke skulle have taget et billede lige det

Haha, godt du nåede det!!!!

Anmeld

14. april 2011

AnneBJ

Ja det skal hun da!! NØJ hun er køn!

Anmeld

14. april 2011

sarahb

Dictes mor skriver:

Er han babymodel? Hvordan bliver de det, jeg synes, at det kunne være sjovt at prøve.

Ja han er Det er bare at sende billeder ind til det bureau man ønsker og så var vi ude til en snak.
Isaac fik jobs med det samme for bla. Name it, kvikly og i dag Netto og Lego Wear.
O og jeg aftate det skulle vre sjovt for Isaac og hvis der var det mindste skulle han ikk, men han ELSKER det og han snakker om det op til hvergang han skal ud. Isaac Taget Billeder. Og så er de super søde de fotografer osv. de er vant til børn og er så gode ved dem.

Anmeld

14. april 2011

Dictes mor

sarahb skriver:

Ja han er Det er bare at sende billeder ind til det bureau man ønsker og så var vi ude til en snak.
Isaac fik jobs med det samme for bla. Name it, kvikly og i dag Netto og Lego Wear.
O og jeg aftate det skulle vre sjovt for Isaac og hvis der var det mindste skulle han ikk, men han ELSKER det og han snakker om det op til hvergang han skal ud. Isaac Taget Billeder. Og så er de super søde de fotografer osv. de er vant til børn og er så gode ved dem.

Hvor finder du de der bureauer?

Anmeld

14. april 2011

sarahb

Dictes mor skriver:

Hvor finder du de der bureauer?

det her er et min veninde kender da hun har været i branchen. Det er et super godt og stabilt bureau der er førende inden for børnemodel
Sender dig lige PB

Anmeld

14. april 2011

JustAnotherName

FANTASTISK BILLEDE !!!!

Anmeld

14. april 2011

Ni-ko-li-ne

Dictes mor skriver:

Dicte skal da være fotomodel

smuk, det er hun altså!

Anmeld

14. april 2011

TbCp

Nøøøj hvor er hun skøn!!!

Anmeld

14. april 2011

marollemarie

Sikke en køn pige.

Min pige har fået taget billeder hos et bureau og de er rigtigt sjove at have - især hvis man ikke selv har et super kamera. Men jeg tror det er svært for børn i jylland at få jobs som model. Det er vist mest børn i Kbh - fordi det er der alle studierne ligger. Typisk!  Vi har ihvertfald fået at vide flere gange fra bueauet, at hvis vi boede i Kbh, så ville vi få en masse jobs.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.