Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
på hoveder altså,
han ligger sig ned med panden for gulvet og så skubber han numsen helt på så hans ben er strækte og ja så løber han afsted, han må da snart få ondt i den stakkels pande. men sjovt ser det ud(;
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hahaha, jeg er ikke sikker på at det billede jeg har i hovedet er rigtigt, for så får han da slidt panden i stykker - men et sjovt billede er det nu! Tillykke med at han er mobil - så er freden forbi og festen kan begynde, skulle jeg hilse og sige! Glæd jer, det er stort, og ret sjovt!!!
Hvor sødt
Og hvor er billederne af ham henne ? (;
Rosa skriver: Hahaha, jeg er ikke sikker på at det billede jeg har i hovedet er rigtigt, for så får han da slidt panden i stykker - men et sjovt billede er det nu! Tillykke med at han er mobil - så er freden forbi og festen kan begynde, skulle jeg hilse og sige! Glæd jer, det er stort, og ret sjovt!!!
han gør det kun når jeg lægger et tæppe under ham fra hans arme og op, men ja panden er lidt rød, men kan ikk rigtug stoppe ham(;
Maja_4000 skriver: Hvor sødt Og hvor er billederne af ham henne ? (;
ja billederne er svært at få, da han er meget optaget af kameraet og min mobil så han når altid at kigge hen på mig
det det bedste jeg kan f¨å han kravler i min seng(;
og der er fart på
Nååå hvor sødt så flot
B&J skriver: Nååå hvor sødt så flot
hihi godt jeg nåede til fotografen inden han nåede det hans pande er lidt rød efter sådan en tur
alberts mor<3 skriver: hihi godt jeg nåede til fotografen inden han nåede det hans pande er lidt rød efter sådan en tur
hihihii det tror jeg da på stakkels lille pande men tror han syntes det er verdens dejligste ting lige nu
alberts mor<3 skriver: det det bedste jeg kan f¨å han kravler i min seng(; og der er fart på
Hahaha! Hvor er han sød og sjov Kan dog godt forestille mig at den lille pande bliver hudløs med tiden... Ih, de kære små!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128