Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Skouboe skriver: Min mand havde tiltusket sig det sidste par billetter gennem arbejdet til et totalt udsolgt show med den amerikanske bugtaler Jeff Dunham i Forum i aften og havde på 1½ time arrangeret babysitter til ungerne og det hele.Da vi kørte hjemmefra ville han ikke fortælle hvad vi skulle, bare at vi skulle i Forum og ud at spise først - hvor måtte jeg gerne være med til at bestemme.Vi vedtager at køre ind og parkere ved Forum og så tage metroen til Kgs. Nytorv og spise på Hereford i St. Kongensgade - en af vores favorit restauranter da vi boede på Nørrebro.Vi ankommer til Forum og liiige på den anden side af vejen er der en der kører, så vi får en perfekt parkeringsplads. Da vi står ud af bilen kommer en dame hen og siger at hun er kommet til at købe parkering til det forkerte sted, så om ikke vi vil have hendes P-billet, der gælder til 20.30... fantastisk start på aftenen (jeg burde have stoppet og spillet Lotto på vejen hjem )Vi hopper ned i Metroen og tager til Kgs. Nytorv hvor vi får et par totalt vidunderlige bøffer af den slags der smelter på tungen - en nitten dessert, men ikke noget der ødelagde det store, og så tilbage til Forum for showet.Det var Jeff's nye show "Identity Crisis" og selvom det var lidt svagt enkelte steder, blev det langt opvejet af alle de gange jeg græd af grin.Manden har klart scoret en hel bunke points på denne her Hvis der er nogen af jer der ikke kender Jeff, så er det ham her: http://www.youtube.com/watch?v=1uwOL4rB-go
Min mand havde tiltusket sig det sidste par billetter gennem arbejdet til et totalt udsolgt show med den amerikanske bugtaler Jeff Dunham i Forum i aften og havde på 1½ time arrangeret babysitter til ungerne og det hele.Da vi kørte hjemmefra ville han ikke fortælle hvad vi skulle, bare at vi skulle i Forum og ud at spise først - hvor måtte jeg gerne være med til at bestemme.Vi vedtager at køre ind og parkere ved Forum og så tage metroen til Kgs. Nytorv og spise på Hereford i St. Kongensgade - en af vores favorit restauranter da vi boede på Nørrebro.Vi ankommer til Forum og liiige på den anden side af vejen er der en der kører, så vi får en perfekt parkeringsplads. Da vi står ud af bilen kommer en dame hen og siger at hun er kommet til at købe parkering til det forkerte sted, så om ikke vi vil have hendes P-billet, der gælder til 20.30... fantastisk start på aftenen (jeg burde have stoppet og spillet Lotto på vejen hjem )Vi hopper ned i Metroen og tager til Kgs. Nytorv hvor vi får et par totalt vidunderlige bøffer af den slags der smelter på tungen - en nitten dessert, men ikke noget der ødelagde det store, og så tilbage til Forum for showet.Det var Jeff's nye show "Identity Crisis" og selvom det var lidt svagt enkelte steder, blev det langt opvejet af alle de gange jeg græd af grin.Manden har klart scoret en hel bunke points på denne her Hvis der er nogen af jer der ikke kender Jeff, så er det ham her: http://www.youtube.com/watch?v=1uwOL4rB-go
Dejligt at bliver overrasket. Ja ham Jeff er god.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sikke en dejlig overraskelse.....................Det gi'r lige lidt overskud i forholdet, at komme ud sammen og morer sig.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128