Øv altså... Lorte scanning... Hvor er det bare ikke fair...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.747 visninger
30 svar
0 synes godt om
13. april 2011

ønskebørn74

Det gik ad helvede til... Er ved at blive overstimuleret igen... Og der er nogen der er stukket fra de andre i størelsen... Så vi skal ikke regne med ret mange... Og vi når op på 15.000 i medicin... Så 20.000 på få skallede æg... ØV...

i den ene side var der et på 10 og et på 12mm resten var stadig små, men alt for mange... I den anden side var det største kun 8mm og resten mindre og der var også for mange igen...

Synes godt nok vi snart fortjener lidt medvind...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2011

LISBETH:-)

ønskebarn74 skriver:

Det gik ad helvede til... Er ved at blive overstimuleret igen... Og der er nogen der er stukket fra de andre i størelsen... Så vi skal ikke regne med ret mange... Og vi når op på 15.000 i medicin... Så 20.000 på få skallede æg... ØV...

i den ene side var der et på 10 og et på 12mm resten var stadig små, men alt for mange... I den anden side var det største kun 8mm og resten mindre og der var også for mange igen...

Ja i trænger i den grad til medvind.

Husk der skal kun 1 æg til

Krydser alt hvad der kan krydses for at næste scanning viser små mirakler.

Anmeld

13. april 2011

Miss BananaHammock

Ihh altså søde. Ved slet ikke hvad jeg kan sig for at opmundre dig, andet end at jeg tænker på dig og sender alt held og lykke din vej. Og et stort 

Anmeld

13. april 2011

ønskebørn74

lisbeth2910 skriver:

Ja i trænger i den grad til medvind.

Husk der skal kun 1 æg til

Krydser alt hvad der kan krydses for at næste scanning viser små mirakler.

1000 tak søde!!!  Må godt nok indrømme at det lige vippede mig af pinden!!!!  Skal lige sluge den og op på hesten igen... Godt jeg skulle til søse aften i the body shop med min venninde Lene og nogle af hendes venninder... Det var super hyggeligt og lige hvad jeg trængte til...

Lene

Anmeld

13. april 2011

ønskebørn74

Miss BananaHammock skriver:

Ihh altså søde. Ved slet ikke hvad jeg kan sig for at opmundre dig, andet end at jeg tænker på dig og sender alt held og lykke din vej. Og et stort 

1000 tak søde!!!  Hvordan går det med rugningen??

Anmeld

13. april 2011

AnneH

ønskebarn74 skriver:

øv altså...

Sender jer en masse positive tanker og en masse

Håber så inderligt at I kommer igennem denne omgang med en positiv test

Anmeld

13. april 2011

Rosa

It only takes one - jeg tror på den 

Men indtil da, så er det sgu da pissetræls med så mange penge og bekymringer og skuffelser bag sig... 

Men igen - jeg tror på den 

Kh

Rosa

PS. - den her er på vej til dig 

Anmeld

13. april 2011

LISBETH:-)

ønskebarn74 skriver:

1000 tak søde!!!  Må godt nok indrømme at det lige vippede mig af pinden!!!!  Skal lige sluge den og op på hesten igen... Godt jeg skulle til søse aften i the body shop med min venninde Lene og nogle af hendes venninder... Det var super hyggeligt og lige hvad jeg trængte til...

Lene

Du er fandme sej! Ved selv hvor pisse hårdt det er!

Tro på Lortet!!!!!!

Jeg havde kun 1 æg da jeg blev gravid med Amalie godt nok via IUI-H men stadig kun 1 æg.

Bliver stadig tosset når jeg ser hvad behandlingen koster nu (ikke fordi vi skal have den debat op igen) det er fandme bare ikke i orden!!!!!!!!!

Anmeld

13. april 2011

ønskebørn74

AnneH skriver:

øv altså...

Sender jer en masse positive tanker og en masse

Håber så inderligt at I kommer igennem denne omgang med en positiv test

Lige over søde!!!!

Anmeld

13. april 2011

ønskebørn74

Rosa skriver:

It only takes one - jeg tror på den 

Men indtil da, så er det sgu da pissetræls med så mange penge og bekymringer og skuffelser bag sig... 

Men igen - jeg tror på den 

Kh

Rosa

PS. - den her er på vej til dig 

1000 tak søde!!!  Og jeg ved du har ret, men mine æg er ikke så gode mere.. Så de ville jo sætte 2 op denne gang og vi skal være heldig hvis der bare er 1 der kan sættes tilbage... .. Men nu må vi se...

Lene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.