Skal vi snart hænge ud?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.292 visninger
15 svar
0 synes godt om
13. april 2011

Astrid P

For fanden, tøser

Skal det aldrig lykkes os at stable en bette fest på benene igen?
Jeg savner at hygge med jer og sladre IRL. Der sker jo dybest set ikke en skid herinde, og jeg ved udmærket godt, at jeg selv er en af dem der er mega passive! Job, familie og livet generelt optager bare min tid lige pt...

Jeg lægger gerne hus til, men kører også gerne for at se jer!

KH Astrid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2011

Siber

jo jo jo efter sommerferien er jeg mere end klar til at tage et fly hvorhen det skal være

Anmeld

14. april 2011

Grynt

Jeg er også med på den idé

Anmeld

14. april 2011

Muffinmus

Muligvis:-) Men som altid kører jeg kun i jydelandet:-)i know, totalt kedelig, men sådan er det bare:-)

Anmeld

14. april 2011

linemus

Oh yeah, det kunne være så godt. Jeg føler mig dog ikke helt klar til at forlade babyen endnu, hvis jeg skal køre længere væk, og så kommer det ene efter det andet på alle vores 4 års fødselsdage. Så jeg stemmer også for efter sommerferien. August? Måske er jeg endda så heldig, at jeg ikke ammer mere

Line - tænker at en enkelt dag med jer slet ikke vil være nok

Anmeld

14. april 2011

Nadi

I'm game!! Jeg er også selv en af de meget passive, og så kan jeg også bedst lide at se jer irl

Find en dato og et sted så skal jeg gøre alt i min magt for at være der

Anmeld

14. april 2011

ka li ja

efter sommerferien er jeg også mega klar!!!!!!

er med på vi napper hos azzer hvis vi også skal ha mulighed for at få nogle af sjælænderne med   det ser da ikke helt rigtig stavet ud!!??

Anmeld

14. april 2011

birgittemarie

Ku' være hylt. Gad så godt, at det blev hjemme hos mig, så jeg ikke skulle bevæge mig, men er indstillet på, at man ikke kan være lige heldig hver gang og er endda indstillet på at rejse efter festen

Anmeld

14. april 2011

bette

jeg vil gerne være med... hvis jeg kan slippe mit yngel.. det er jeg nemlig ret rådden til... 

Anmeld

14. april 2011

linemus

birgittemarie skriver:

Ku' være hylt. Gad så godt, at det blev hjemme hos mig, så jeg ikke skulle bevæge mig, men er indstillet på, at man ikke kan være lige heldig hver gang og er endda indstillet på at rejse efter festen

Hahahahaha, jamen vi kan da også bare allesammen sætte os foran hvert vores webkamera hjemme i egne stuer I må sandelig også gerne komme herop, meeeen for dælen hvor vil jeg gerne se de skøre sjællændere igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.