Vis mig jeres tasker ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.085 visninger
8 svar
0 synes godt om
13. april 2011

Betteisen

Hehe.

Jeg skal have fat i en ny taske. Ikke for damet og ikke for ung-pige-agtig. Havde planer om en skuldertaske ting, men er bare helt blank for idéer. Den skal kunne indeholde alt det tøsegeil man som pige/mor lige skal have ved hånden.

Nogle forslag???

Er IKKE vild med nitter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2011

Silvermist

Hehe.

Jeg skal have fat i en ny taske. Ikke for damet og ikke for ung-pige-agtig. Havde planer om en skuldertaske ting, men er bare helt blank for idéer. Den skal kunne indeholde alt det tøsegeil man som pige/mor lige skal have ved hånden.

Nogle forslag???

Er IKKE vild med nitter

Jeg har en stor sort DKNY taske med sorte DKNY logo´er over det hele, hvis du forstår hvad jeg mener. Tasken har nogle guldfarvede ringe på enden af hver rem. Jeg har desværre ikke et billede liggende af den.

Det er min favorit taske og jeg bruger den rigtig meget. Der kan proppes alverdens ting i den, makeup pungen, masser af småting og endda ekstra bleer og diverse ting til børnene

Den har samme farve som denne her, men ser dog lidt anderledes ud...

Anmeld

13. april 2011

Mor til Mike

Har en Juicy couture taske som jeg er MEGET glad for, kan simpelthen ikke undvære den. 

Synes du skulle gå ind i en taskebutik og se om du kan finde en der? de har jo kæmpe udvalg, og der er nok en der skal falde i din smag. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. april 2011

TbCp

Pt. bruger jeg mset disse to (se billeder)

Men ville rigtig gerne have en læder/skindtaske, har bare ikke lige fundet den helt rigtige endnu.

Anmeld

14. april 2011

Betteisen

Hejsa alle og tak for svar.

Jeg er nok mest til det enkle... og praktisk set ville det nok være mest smart med en sort taske, der kan bruges til alt. Har bare ikke fundet lige DEN endnu. Ovevejer noget i skind... eller kunstskind... den skal bare ikke koste en formue., Hmmm

Anmeld

14. april 2011

Nalle

Misselbek skriver:

Har en Juicy couture taske som jeg er MEGET glad for, kan simpelthen ikke undvære den. 

Synes du skulle gå ind i en taskebutik og se om du kan finde en der? de har jo kæmpe udvalg, og der er nok en der skal falde i din smag. 

Den er fed!

Hvor har du købt den?

Anmeld

14. april 2011

Rosa

TbCp skriver:

Pt. bruger jeg mset disse to (se billeder)

Men ville rigtig gerne have en læder/skindtaske, har bare ikke lige fundet den helt rigtige endnu.

Jeg er vild med den nederste  Hjemmelavet?

Anmeld

14. april 2011

TbCp

Rosa skriver:

Jeg er vild med den nederste  Hjemmelavet?

Ja den er bare så fin!

Nej ikke hjemmelavet... eller ihvertfald ikke af mig, har købt den på trendsales.

Anmeld

25. april 2011

Kloster

Hej.

Jeg har 2 tasker, jeg skifter lidt imellem.

Den første er mere praktisk. Den er med lang "cross body" rem. Det er praktisk, synes jeg. Selve stoffet - canvas - er lige mig.

Billede 2 synes jeg er ret fed. En rigtig blød, slasket taske. Alt bliver væk i den pga den er ret stor. Men jeg kan til gengæld også have alt i den så  

VH Kloster

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.