Nattesøvn til mine piger på 2 og 3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

435 visninger
1 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. april 2011

plh28

Jeg har to dejlige piger der deler soveværelse, hvilket som regel er en kæmpe fordel.

Deres far arbejder om natten, og derfor har jeg flere gange ladet dem sove hos mig fordi jeg synes det var rigtig hyggeligt

Nu er det bare blevet for meget for tit.... De bliver altid lagt til at sove i deres egne senge først. Nu er den mindste begyndt at vågne for ca hvert 15 min, fra hun kommer i seng, og til mor giver sig ( igår efter 3 timer) når jeg kommer ind til hende og siger godnat, igen, står hun klar med dyne bamser mm. klar til at komme ind til mig!Græder lidt men ligger sig hurtigt igen (2min). Det svære er at det bliver ved hvert 15 min

Nogle gode forslag er meget velkommen, til en træt mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2011

Anonym

plh28 skriver:

Jeg har to dejlige piger der deler soveværelse, hvilket som regel er en kæmpe fordel.

Deres far arbejder om natten, og derfor har jeg flere gange ladet dem sove hos mig fordi jeg synes det var rigtig hyggeligt

Nu er det bare blevet for meget for tit.... De bliver altid lagt til at sove i deres egne senge først. Nu er den mindste begyndt at vågne for ca hvert 15 min, fra hun kommer i seng, og til mor giver sig ( igår efter 3 timer) når jeg kommer ind til hende og siger godnat, igen, står hun klar med dyne bamser mm. klar til at komme ind til mig!Græder lidt men ligger sig hurtigt igen (2min). Det svære er at det bliver ved hvert 15 min

Nogle gode forslag er meget velkommen, til en træt mor

bliv ved... det er en vane de skal ud af... jeg havde det samme problem med mine piger da de var i den alder...

den største fordel ejg har haft var faktisk og give dem hver deres værelse hvis det er muligt... for hvis den mindste vågner så vækker hun ik den store (ved godt det jeg siger nu kommer til og lyde ondt men det skal tages sådan lidt på måde) og så kan du la den bette hyle... til sidst falder hun i søvn... selvfølgelig skal de ik SKRIGE af angst og alt det.. men det virkede for mig efter jeg mener det var 2 dage...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.