Viborg sygehus! Fortæl!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2011

lucas<3

MoarJ skriver:

Er der nogle herinde der kan fortælle lidt om fødegangen på Viborg... (Kender kun til barselsgangen og Neonatal afd.) 

Hvordan er fødestuerne med eller uden toilet? 

Hvordan er omgivelserne under hele aktiviteten? 

Som 2. gangsfødende, bliver man så sendt hjem efter 4-6 timer? (Medmindre der ikke er komplikationer) 

Ja fortæl mig hvad I nu kan... Jeg skal føde der til September... 

Jeg syns det er nogle rigtig flotte rum.. Med badekar og toilet. Syns det er nogle rigtig søde jme..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2011

lucas<3

MoarJ skriver:

Er der nogle herinde der kan fortælle lidt om fødegangen på Viborg... (Kender kun til barselsgangen og Neonatal afd.) 

Som 2. gangsfødende, bliver man så sendt hjem efter 4-6 timer? (Medmindre der ikke er komplikationer) 

Jeg syns det er nogle rigtig flotte rum.. Med badekar og toilet. Syns det er nogle rigtig søde jme..

Anmeld

13. april 2011

lucas<3

MoarJ skriver:

Anmeld

13. april 2011

Mira0911

luppe-laban skriver:

Okey... Er faktisk spændt på om nogle af Jordemødrene fra Silkeborg, skal til at være på fødegangen i Viborg.. Det håber jeg lidt på... 

Anmeld

13. april 2011

lucas<3

MoarJ skriver:

Okey... Er faktisk spændt på om nogle af Jordemødrene fra Silkeborg, skal til at være på fødegangen i Viborg.. Det håber jeg lidt på... 

Det kan være.. Ved det faktisk ikk,

Anmeld

13. april 2011

Mira0911

luppe-laban skriver:

Det kan være.. Ved det faktisk ikk,

Det får jeg måske et svar på imorgen...  Skal til samtale i morgen... 

Anmeld

13. april 2011

miinimeal

MoarJ skriver:

Er ikke lige en der synes om at være på et sygehus.. Var på viborg neonatal med den første... en uge...

samme her derfor jeg valgte at være på patienthotel som første gangs fødende, var der i nætter(;

Anmeld

14. april 2011

Muffinmus

JamenVictoria blev født på den bagerter gamge i det helt bagerste lokale.DEt er stort og fint og med kar og toilet osv.

FG på sygehuset har jo fået topkarakter for alt, både personale og faciliteter:-)

Og jo, trods aks første gang og normal fødsel anden gangkom jeg hjemefter5 timerog det gik faktisk helt ok.

Anmeld

14. april 2011

Mira0911

MariaE skriver:

JamenVictoria blev født på den bagerter gamge i det helt bagerste lokale.DEt er stort og fint og med kar og toilet osv.

FG på sygehuset har jo fået topkarakter for alt, både personale og faciliteter:-)

Og jo, trods aks første gang og normal fødsel anden gangkom jeg hjemefter5 timerog det gik faktisk helt ok.

Har slet ikke hørt om de topkarakter de har fået... Men spændende bliver det... 

Anmeld

14. april 2011

Mira0911

Forresten - Hvordan er det på barselsgangen og patienthotellet - Kan man have sin computer med til at gå baby.dk og informere? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.