Bettepigen 32+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

903 visninger
7 svar
0 synes godt om
13. april 2011

Hailiesmom11

Her er min babyhule nu

Synes selv den er enorm allerede frygter at jeg slet intet kan sidst i min graviditet, eller der det bare mig der synes den er stor??

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2011

Sitrani

Jeg er i hvert fald lige så stor, og jeg er kun 28+4... arrrh.. tror jeg bliver gigant-gravid!!!  Så synes ikke du ser stor ud, den er fin og flot!

Anmeld

13. april 2011

Hailiesmom11

STN skriver:

Jeg er i hvert fald lige så stor, og jeg er kun 28+4... arrrh.. tror jeg bliver gigant-gravid!!!  Så synes ikke du ser stor ud, den er fin og flot!

Mange tak

Den er faktisk også større end den ser ud
Ja jeg har en veninde der har termin i dag og hendes mavse er på størrelse med min for 4 uger siden..

Men der er heller ikke noget i vejen med at være gigant gravid

Anmeld

13. april 2011

Sitrani

Wulffi89 skriver:

Mange tak

Den er faktisk også større end den ser ud
Ja jeg har en veninde der har termin i dag og hendes mavse er på størrelse med min for 4 uger siden..

Men der er heller ikke noget i vejen med at være gigant gravid

Haha - Ja, sådan er det jo så forskelligt med de maver! Jeg mødte én inde i byen, kender hende ikke, men det gjorde min venindes veninde - ja, langt ude.... Men hun havde termin her til maj, og hun var meget meget mindre end mig! Jeg tænkte bare "Hold da op! jeg bliver nok stor.." Og hun må da virkelig have tænkt at vi da måtte have termin samtidig... haha...

Men nej, intet galt i, at være gigant-gravid, jeg synes det er fedt at man kan se at man er gravid... det er der i hvert fald ingen tvivl om mere....

Anmeld

13. april 2011

sweet

Wulffi89 skriver:

Her er min babyhule nu

Synes selv den er enorm allerede frygter at jeg slet intet kan sidst i min graviditet, eller der det bare mig der synes den er stor??

sikke en fin mave ven

Anmeld

14. april 2011

Najsen86

Fin mavse

Anmeld

17. april 2011

Jemion

Fin mave

Anmeld

17. april 2011

NinaNymannMadsen

flot flot mave

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.