Så bliver det jo nok ikke i dag...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

487 visninger
4 svar
0 synes godt om
13. april 2011

Smilendesussi

Jeg har termin i dag, men synes ikke rigtig at der er tegn på en snarlig baby-ankomst

Min veninde fortalte at en, hun kender, begyndte at småløbe hen til tingene og det kunne sætte gang i det, så måske jeg skal løbe lidt?? Eller måske andre af de sjove ting, som evt. kan sætte gang i fødslen..

Men underlig følelse at være nået til terminsdagen. Det skal nok passe den lille kommer i morgen, lige midt i tvillingedåben, men hvad, det bliver jo også vist så mange gange bagefter, hvis jeg virkelig får lyst til at se det..

Ha en dejlig aften

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2011

Lon1976

Smilendesussi skriver:

Jeg har termin i dag, men synes ikke rigtig at der er tegn på en snarlig baby-ankomst

Min veninde fortalte at en, hun kender, begyndte at småløbe hen til tingene og det kunne sætte gang i det, så måske jeg skal løbe lidt?? Eller måske andre af de sjove ting, som evt. kan sætte gang i fødslen..

Men underlig følelse at være nået til terminsdagen. Det skal nok passe den lille kommer i morgen, lige midt i tvillingedåben, men hvad, det bliver jo også vist så mange gange bagefter, hvis jeg virkelig får lyst til at se det..

Ha en dejlig aften

Ja så kom terminsdagen - du beder da bare om at få et fjernsyn ind på stuen - jordmoderen vil måske også kunne følge med. Eller også må du føde inden dåben starter  måske nemmere sagt end gjort, hvis der ikke er noget der tegner til at fødslen er på vej. Jeg  for at du snart får din baby i dine arme. 

Anmeld

13. april 2011

Rødhætte

Jeg ville også have termin i dag, men har nu en søn på 3,5 uge

for det snart er din tur !

Anmeld

13. april 2011

Line Højdal

Puster lidt ve-støv i din retning...

HEP HEP HEP!!!

Anmeld

13. april 2011

Smilendesussi

God idé med tv på stuen, det må da kunne lade sig gøre...

Tak for ve-støvet, jeg for at det virker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.