fra Felix og mig! 
Han spiser, skider og sover som han skal (vil jeg tro) - SP kommer imorgen og vejer ham, men jeg kan se på hans dobbelthage, håndled og lår at han i hvert fald ikke er underernæret 
Han tager af og til nogle gode stræk hvor han sover 3 - 3½ time i streg, bliver ammet og sover igen - desværre er det kun sket én gang om natten...
De sidste par dage har han nærmest byttet om på dag og nat, men han fatter jo så heller ikke hvad der er hvad 
Jeg er stadig meget paf over noget jeg læste den anden dag: "spædbørn græder i snit 2 timer om dagen de første 3 mdr. af deres liv" - dælendytme ikke Felix da... Tror måske vi kan snige os op på en time om dagen hvis det er slemt, så det må jeg glæder mig over, midt i den manglende søvn! 
Mine syninger er helet pænt, faktisk allerede inden weekenden, men alligevel havde jeg tonserondt når jeg skulle gå/sidde/ligge - generelt bevæge mig. Det sad ikke som sådan i skeden, men nærmere oppe ved urinrøret, og da jeg pludselig begyndte at bløde igen, efter en uge uden blod - OG det kom fra urinrøret - ringede jeg til lægen!
Tillykke nybagte mor, du har vundet en SLEM blærebetændelse OG svamp! Præmien er, at du må bruge 300 kroner på apoteket, og ikke kan forvente mærkbar bedring før om 2-3 dage...
Tusind tak!
Kram til Jer alle, fra Anne, som knuselsker Jørn og lille Felix, men måske nok også synes det er lidt hårdt at blive vækket hver 1½ time natten igennem..
Anmeld