til jer der har tvillinger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2011

<3

Kofoed33 skriver:

Her er et link til det hun viste i sidste uge, ved ikke om hun har fået et nyt.

Ville lige hjælpe så hun har så mange kvalificeret svar som muligt

kan ikke se linket? Men så kan jeg måske søge på hendes navn...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2011

Kofoed.

Kirle skriver:

kan ikke se linket? Men så kan jeg måske søge på hendes navn...

Glemte det. hehe.

https://www.baby.dk/debat/100793pi1/graviditet/var-til-scanning-igaar-billede.aspx

Anmeld

13. april 2011

<3

Kofoed33 skriver:

Glemte det. hehe.

https://www.baby.dk/debat/100793pi1/graviditet/var-til-scanning-igaar-billede.aspx

Fandt det selv og tak for venligheden. Hm er jo ikke i nærheden af at være skanningslæge eller sygeplejeske men synes der er to og enæggede.. Og kan så læse i den anden tråd at ts's egen læge også mener der er to... Spændende at se til NF om der stadig er to

Tillykke til TS med hjerteblinkene!

Anmeld

13. april 2011

Josephinesmor

o jeg sagde jeg ville til en ekstra scanning og fik afvide det kunne jeg få i slutningen af april eller starten af maj måned, men skal til lægen i morgen så snakker lige med lægen om det igen, blive jo sindsyg af den uvished man har.

Anmeld

14. april 2011

ulleby

Bære på enægget tvillinge damer i maven - de rligger i samme pose. MEN de er nogle ninja piger og derfor har vi aldrig kunne få et billede af dem sammen øv øv Men tro mig de er der begge 2

Håber du får nogle svar til din næste scanning

Anmeld

14. april 2011

maria_wlt

Kofoed33 skriver:

Hvad skete der med tvillingen? Hvis jeg må spørge?

Den ene tvilling havde en fejl på sin hjerne, så vi fik foretaget en fosterreduktion i uge 19..

Den anden er nu snart 16 mdr og en lille bandit

(De var enæggede)

Anmeld

14. april 2011

Kofoed.

maria_wt skriver:

Den ene tvilling havde en fejl på sin hjerne, så vi fik foretaget en fosterreduktion i uge 19..

Den anden er nu snart 16 mdr og en lille bandit

(De var enæggede)

Øv, men lækkert i har ham og har en søster på var. Jeg bliver lidt nervøs når folk fortælle sådanne historier, men håber risikoen er noget helt andet, når de er tveæggende.

Anmeld

14. april 2011

Kofoed.

Josephinesmor skriver:

o jeg sagde jeg ville til en ekstra scanning og fik afvide det kunne jeg få i slutningen af april eller starten af maj måned, men skal til lægen i morgen så snakker lige med lægen om det igen, blive jo sindsyg af den uvished man har.

Kan jeg godt forstå. Håber i snart kan få et svar, bare så man ved, hvad man skal forholde sig til.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.