gravid og sex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

984 visninger
7 svar
0 synes godt om
13. april 2011

Anonym trådstarter

hvad gør i ang sex - hvad giver eller gør i ved jeres mænd så de stadig får deres behov opfyldt selvom man er højgravid og ikke må dyrke sex sammen pga plukveer..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2011

Nalle

Jeg har nu ikke hørt man ikke må dyrke sex når man er høj gravid, jeg gjorder det da dagen før jeg fødte 39+2

Anmeld

13. april 2011

Anonym trådstarter

Nalle skriver:

Jeg har nu ikke hørt man ikke må dyrke sex når man er høj gravid, jeg gjorder det da dagen før jeg fødte 39+2

fik jeg afvide på fødegangen da det sætter gang i mange plukveer hos mig :s ..

Anmeld

13. april 2011

Nalle

Anonym skriver:

fik jeg afvide på fødegangen da det sætter gang i mange plukveer hos mig :s ..

Træls.

Hvor langt er du henne?

Anmeld

13. april 2011

Anonym trådstarter

Nalle skriver:

Træls.

Hvor langt er du henne?

uge 34 ..

ja det er rigtig sørgeligt ..

Anmeld

13. april 2011

Nalle

Anonym skriver:

uge 34 ..

ja det er rigtig sørgeligt ..

Jeg har ellers bare hørt man bare skal være forsigtig, men har heller aldrig selv haft problemer med det, så aner intet om det, desværre.

Anmeld

13. april 2011

LRJ

Anonym skriver:

hvad gør i ang sex - hvad giver eller gør i ved jeres mænd så de stadig får deres behov opfyldt selvom man er højgravid og ikke må dyrke sex sammen pga plukveer..

vil bare lige sige at jeg led af slemme plukkeveer hele min graviditet og var indlagt et par gange pga de blev regelmæssige og sådan, og jeg fik af vide at jeg ikke skulle holde op med sex, fordi det var sundt for livmoderen at få de plukkeveer der kom ud af det.. men måtte ikke støvsyge, køre med bus, tog og på bumpet veje

Så ved desværre ikke hva du kan gøre for at tilfredstille ham kun

Anmeld

13. april 2011

Anonym trådstarter

Lone H. skriver:

vil bare lige sige at jeg led af slemme plukkeveer hele min graviditet og var indlagt et par gange pga de blev regelmæssige og sådan, og jeg fik af vide at jeg ikke skulle holde op med sex, fordi det var sundt for livmoderen at få de plukkeveer der kom ud af det.. men måtte ikke støvsyge, køre med bus, tog og på bumpet veje

Så ved desværre ikke hva du kan gøre for at tilfredstille ham kun

nåårh okey , lægerne har da hver deres mening om det så - tak for din forklaring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.