Tabe sig på maven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.088 visninger
12 svar
0 synes godt om
13. april 2011

Klitgaard

Ja jeg trænger til at tabe mig ca 10 kg men det meste af min overvægt sidder på maven og jeg er samtidig oppustet på maven det er ikke noget kønt syn kan jeg godt sige jer inden jeg fik børn og var normal vægtig havde jeg også mave Altså slet ikke så meget som nu men har aldrig haft flad mave

er der nogle af jer skønne kvinder der har nogle gode fif til hvordan jeg får min mave mindre altså udover at tabe mig går til zumba en gang om ugen begyndte på lidt løb for 2 uger siden og træner også lidt med hulahop ring.

HADER min mave den er kæmpe ,og jeg skal på 2 ugers ferie til italien om 12 uger det går virkelig bare ikke .

Knus Rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2011

Klitgaard

Hjæælp

Anmeld

20. april 2011

sarahb

mit problem har altid været maven, men jeg er for doven til at gøre noget. Men de kloge siger en HELVEDS masse mavebøjninger. Både almindelige og dem med et ben oppe og så lave dem skråt over!!
Det kunne være jeg skulle til det

Anmeld

20. april 2011

Klitgaard

sarahb skriver:

mit problem har altid været maven, men jeg er for doven til at gøre noget. Men de kloge siger en HELVEDS masse mavebøjninger. Både almindelige og dem med et ben oppe og så lave dem skråt over!!
Det kunne være jeg skulle til det

Har prøvet mavebøjninger men giver måske op for hurtig

Anmeld

20. april 2011

sarahb

Klitgaard skriver:

Har prøvet mavebøjninger men giver måske op for hurtig

Det er læge og hver dag de skal lavet

Anmeld

20. april 2011

Klitgaard

sarahb skriver:

Det er læge og hver dag de skal lavet

Ja det er jo det har nok aldrig holdt længere end 14 dage for synes det er så kedeligt . har lige læst et sted at hvis man laver maverulninger forkert kan man ligefrem for maven til at bue den forkerte vej  og det vil da virkelig være skrækkeligt

Anmeld

20. april 2011

Lilac

Jeg har hørt at man kan lave nok så mange mavebøjninger og stadig have oppustet mave - i stedet skal man fokusere på de indre mavemuskler, som man f.eks. træner i pilates... Find evt. nogle pilates øvelser og brug dem sammen med zumba og løb...

Ellers så er det også vigtigt at skære ned på kulhydraterne og i stedet spise fiberrigt  God træning!

Anmeld

20. april 2011

JustAnotherName

Ja jeg trænger til at tabe mig ca 10 kg men det meste af min overvægt sidder på maven og jeg er samtidig oppustet på maven det er ikke noget kønt syn kan jeg godt sige jer inden jeg fik børn og var normal vægtig havde jeg også mave Altså slet ikke så meget som nu men har aldrig haft flad mave

er der nogle af jer skønne kvinder der har nogle gode fif til hvordan jeg får min mave mindre altså udover at tabe mig går til zumba en gang om ugen begyndte på lidt løb for 2 uger siden og træner også lidt med hulahop ring.

HADER min mave den er kæmpe ,og jeg skal på 2 ugers ferie til italien om 12 uger det går virkelig bare ikke .

Knus Rikke

Hvis jeg kendte tricket, så havde jeg selv efterlevet det! Jeg har nemlig selv samme problem. Det sidder primært på maven, og får mig til at se gravid ud  

Anmeld

20. april 2011

Ni-ko-li-ne

Klitgaard skriver:

Knus Rikke

det du skal, få at få mavebjninger til at være effektive.... er at arbejde med vejrtrækning og muskelgrupper....

- du lægger dig på ryggen med let bøjede ben

- du trækker vejret ind gennem næsen, helt ned i maven så maven spiler ud

- du puster ud gennem munden og spænder samtidig bækkenbunden og den aller nederste mavemuskel ved skambenet... hold den spænding...

- mens du holder den spænding (som er ligesom en knibeøvelse) laver du mave øvelser... tænk ikke over at komme højt op, men tænk over at få effektivitet...

- pust ud på vej og og sug ind på vej ned...

husk at det er bedre at lave effektive øvelser og få end mange af dårlig kvalitet og det tager tid at komme ind i teknikken...

stille og roligt, maaaaaaaange gentagelser... kan også laves på bold... og husk så for guds skyld ryggen! den skal være mere stærk end maven.....

husk også de skrå maveøvelser

Anmeld

20. april 2011

Ni-ko-li-ne

Lilac skriver:

Jeg har hørt at man kan lave nok så mange mavebøjninger og stadig have oppustet mave - i stedet skal man fokusere på de indre mavemuskler, som man f.eks. træner i pilates... Find evt. nogle pilates øvelser og brug dem sammen med zumba og løb...

Ellers så er det også vigtigt at skære ned på kulhydraterne og i stedet spise fiberrigt  God træning!

ja nemli, korsetmuskulaturen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.