mors betænksomme små piger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.493 visninger
14 svar
0 synes godt om
13. april 2011

aya-zia

jeg har lige to små historier jeg dele med jer...

den første er om min datter på 4 (aya)

aya kom hjem fra børnehave i mandags... SMED alle sine ting midt i køkkenet og sage MOR GÅ LIGE IND OG SÆT DIG I SOFAEN... lidt paf sage jeg bare ok og gik ind og satte mig...

kunne høre hun åbnede en masse skuffer og skabe... og KØLESKABET ÅH NEJ tænkte jeg bare... 10 min sener kom hun STOLT ind og satte den flotteste leverpostej mad med karse foran mig og sage... ÅHHHH MOR jeg syntes du så, SÅ sulten ud over i børnehaven... er mor lige stolt eller hvad

den anden er om min lille 3 årige spiervip (zia)

igår aftes da det var badetid var det Ayas tur til og komme først i bad... vi puttede vand i badekaret og hun hoppede i.. zia stod i døren og kiggede på... LIGE PLUDSELIG kommer aya til og spilde 3-4 dråber vand på min strømpe... det går et GISP igennem zia og hun holder sig for munden og RÅBER.....: MOR PAS PÅ DU IK DRUKNER...

de er sku dejlige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2011

LRJ

aya-zia skriver:

jeg har lige to små historier jeg dele med jer...

den første er om min datter på 4 (aya)

aya kom hjem fra børnehave i mandags... SMED alle sine ting midt i køkkenet og sage MOR GÅ LIGE IND OG SÆT DIG I SOFAEN... lidt paf sage jeg bare ok og gik ind og satte mig...

kunne høre hun åbnede en masse skuffer og skabe... og KØLESKABET ÅH NEJ tænkte jeg bare... 10 min sener kom hun STOLT ind og satte den flotteste leverpostej mad med karse foran mig og sage... ÅHHHH MOR jeg syntes du så, SÅ sulten ud over i børnehaven... er mor lige stolt eller hvad

den anden er om min lille 3 årige spiervip (zia)

igår aftes da det var badetid var det Ayas tur til og komme først i bad... vi puttede vand i badekaret og hun hoppede i.. zia stod i døren og kiggede på... LIGE PLUDSELIG kommer aya til og spilde 3-4 dråber vand på min strømpe... det går et GISP igennem zia og hun holder sig for munden og RÅBER.....: MOR PAS PÅ DU IK DRUKNER...

de er sku dejlige

Årh hvor kært

Anmeld

13. april 2011

jydeinden

ejjj sikke betænksomme piger du har... hvor er det sødt de holder så meget af deres mor

Anmeld

13. april 2011

aya-zia

Lone H. skriver:

Årh hvor kært

hehe ja nogle gange kommer der bare nogle ting som gør at man er HEL solgt.. (mere end man er i forvejen) hehe

Anmeld

13. april 2011

aya-zia

jydeinden skriver:

ejjj sikke betænksomme piger du har... hvor er det sødt de holder så meget af deres mor

hehe ja nyder også når det sker at man kan mærke at man betyder noget... der er jo også ofte hvor de syntes man er det dummeste i verden hehe

Anmeld

13. april 2011

DLM

haha nååå sikke et par dejlige betænksomme piger du har

Anmeld

13. april 2011

aya-zia

DLM skriver:

haha nååå sikke et par dejlige betænksomme piger du har

ja meget...

Anmeld

13. april 2011

Henriette1973

Ej hvor sødt og sjovt...

Anmeld

13. april 2011

aya-zia

Henriette1973 skriver:

Ej hvor sødt og sjovt...

jaaaa meget

Anmeld

13. april 2011

Vingummien

Nårh hvor skønt hvor er de dejlige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.