ikke for at være led eller noget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2011

TbCp

kitty skriver:

STOP!! Jeg har stadig ikke funde en bager herude i snobbe-kvarteret, så jeg kan ikke købe ind!!

Nå, jeg må hellere gå i køkkenet. Jeg er sulten!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2011

otlitrom

TbCp skriver:

Jeg kan godt styre mig, selvom du frister! SE:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. april 2011

TbCp

kitty skriver:

Jeg kan godt styre mig, selvom du frister! SE:

Uhhhh det ser rigtig lækkert ud!!!

Er vandmelonerne gode nu? Har været ved at købe nogle gange, men synes tit de er lidt vandede på den her tid...

Anmeld

14. april 2011

otlitrom

TbCp skriver:

Uhhhh det ser rigtig lækkert ud!!!

Er vandmelonerne gode nu? Har været ved at købe nogle gange, men synes tit de er lidt vandede på den her tid...

Jeg har købt 4 - og jeg føler jeg tager chancen hver gang - men jeg er ikke blevet skuffet! Men de er ikke billige 30 kr! Det synes jeg er meget.. Men babyen vil ha' det

Anmeld

14. april 2011

TbCp

kitty skriver:

Jeg har købt 4 - og jeg føler jeg tager chancen hver gang - men jeg er ikke blevet skuffet! Men de er ikke billige 30 kr! Det synes jeg er meget.. Men babyen vil ha' det

Hehe... hvor længe efter en fødsel kan man bruge den???

Anmeld

14. april 2011

<3

TbCp skriver:

Forøvrigt gjorde de billede af kagen at jeg kom til skade!!!
Så du må altså ikke lægge sådan nogle ting op!!!

Skulle vise Carsten din "onde" tråd og fordi kagen så så god ud (og jeg er på minus kage/slik mv.) så ville jeg lade som om jeg spiste min computer, hvilket resulterede i at skærmen på den bærbare klappede ned i hovedet på mig og gav mig et ordentlig hak i næsen flllooooot!

LOL ej det er lige sådan noget jeg kunne have fundet på! Men heldigvis for min næse var min kæreste ikke hjemme igår

Anmeld

14. april 2011

TbCp

Kirle skriver:

LOL ej det er lige sådan noget jeg kunne have fundet på! Men heldigvis for min næse var min kæreste ikke hjemme igår

Anmeld

14. april 2011

Dictes mor

Kirle skriver:

HVAD er det?! En marsbar? En brownie? En *slurp slurp* lækkersmækkerkage?!

Back on track du - just say no!!! Den er ikke økologisk, og tænk på alle de grimme ting der er i, ud og spise et æble i stedet.... Og så hapser jeg lige kagen, imens du er væk, så du ikke bliver fristet igen 

Anmeld

14. april 2011

<3

Dictes mor skriver:

Back on track du - just say no!!! Den er ikke økologisk, og tænk på alle de grimme ting der er i, ud og spise et æble i stedet.... Og så hapser jeg lige kagen, imens du er væk, så du ikke bliver fristet igen 

LOL Den der er noget så uøkologisk som det kan være udseendemæssigt!

Og VIL være standhaftig så du må godt tage kagen

Så kan jeg og hunden kigge savlende på Sikke et billede jeg lige fik malet der *brr*

Anmeld

14. april 2011

Milka

lol tøser, vi har vist alle et KÆMPE kageproblem 

jeg er også på minus slik/kage men så browniebilledet i går morges hvorefter jeg ikke kunne få det ud af hovedet hele dagen. og så endte det med at jeg købte en masse chokolade og åd det hele 

det er virkelig junkieopførsel!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.