Scanning 36+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2011

ulleby

Baby-støv skriver:

hvor dejligt...

Helt vildt glæder os endnu mere nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2011

ulleby

Holbæktrunten skriver:

Hvor skønt 

Ja rigtig dejligt

Anmeld

13. april 2011

ulleby

Najsen86 skriver:

Det va da skønt!

Ja helt vildt - det er og bliver en fed oplevelse at blive scannet

Anmeld

13. april 2011

Faith

ulleby skriver:

Det er fordi de er enægget og de ligger i samme pose - så har man som fødselslæger på landsplan besluttet at det bedst for dem og moderen er hvis de bliver født via pks Man må gerne føde naturligt, men fik af vide det var at lege med tingene - så vi var ret enig når overlægen anbefalede pks så var det hvad vi gjorde

Det er mærkeligt at der er så stor forskel på hvad de anbefaler på de forskellige sygehuse... I Skejby fik vi at vide at det ville være bedst at få ks, men i Herning sagde de at jeg sagtens kunne føde normalt selvom de var enæggede og lå i samme sæk

Kunne de dog ikke bare blive enige.

Anmeld

13. april 2011

Faith

ulleby skriver:

Helt for tidligt er det heldigvis ikke - er jo i uge 37 Meeeeeen ved det godt - er bare utålmodig

Har du forresten stadigvæk de ugle bukser til salg?

Nej du har ret, det er jo ikke voldsomt meget for tidligt.

Nej de er desværre solgt. De kunne ellers have set søde ud på dine piger

Anmeld

13. april 2011

Jemion

Jeg er helt spændt på jeres vegne, tænk at i snart får jeres små twinse piger ud  

Anmeld

13. april 2011

ulleby

smillaluna skriver:

Det er mærkeligt at der er så stor forskel på hvad de anbefaler på de forskellige sygehuse... I Skejby fik vi at vide at det ville være bedst at få ks, men i Herning sagde de at jeg sagtens kunne føde normalt selvom de var enæggede og lå i samme sæk

Kunne de dog ikke bare blive enige.

Det er godt nok forvirrende

Nej hvor øv - jamen så må jeg se om jeg kan finde ugle bukserne et andet sted

Anmeld

13. april 2011

ulleby

Jemion skriver:

Jeg er helt spændt på jeres vegne, tænk at i snart får jeres små twinse piger ud  

Hvor er du sød Ja det bliver så stort - ventetiden er ved at være slut

Anmeld

14. april 2011

linemus

Tænk at du er så langt nu Jeg bliver helt spændt på dine vejne. Jeg kan godt forstå, du ikke kan vente nu, men husk de har det allerbedst med at være derinde så længe som muligt. Men det ved du jo Hvad sker der, hvis du går i fødsel, når nu du er sat til pks?

Hvordan har du det ellers ud over de lede plukkeveer? Kan du stadig komme rundt eller er du helt elefant-uden-ben?

Held & lykke

- Line

Anmeld

14. april 2011

ulleby

linemus skriver:

Tænk at du er så langt nu Jeg bliver helt spændt på dine vejne. Jeg kan godt forstå, du ikke kan vente nu, men husk de har det allerbedst med at være derinde så længe som muligt. Men det ved du jo Hvad sker der, hvis du går i fødsel, når nu du er sat til pks?

Hvordan har du det ellers ud over de lede plukkeveer? Kan du stadig komme rundt eller er du helt elefant-uden-ben?

Held & lykke

- Line

Ja tiden er løbet stærkt - mærkeligt det ikke er lang tid siden jeg stod nede hos dig og knap nok havde en mave

Hvis de melder deres ankomst før - så skal jeg ind til akut kejsersnit. Går vandet skal vi ringe 112 for så må jeg ikke engang kører selv der ind, så det er vældig dramatisk

Jeg vil sige jeg er en del besværet nu, meget vand i fødderne, og det er enormt tungt Meeeeeeen nu er det snart slut.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.