Mei tai??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.589 visninger
15 svar
0 synes godt om
13. april 2011

Assi

Hej

Jeg vil gerne ha en mai tai til min søn. Jeg kan dog ikke beslutte, om jeg skal sy en selv (orker jeg?!) eller finde en brugt. Så to spørgsmål til jer:

1) Er der nogle af jer, der har erfaringer med at sy en? Er det svært? Nogle gode links til vejledninger osv?

2) Er der nogle af jer, der ved, hvor man kan købe en brugt?

Jeg er for nærig til at give for meget for en (derfor en brugt er hel fin), og omvendt er jeg måske for doven til at gå i gang med syprojektet (jeg syr dog kjoler osv til min datter)..det er ikke nemt BÅDE at være nærig og doven

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2011

TheLittleOne

Hopper lige med på denne

Anmeld

13. april 2011

Thalia

Jeg er for doven til at sy dem selv. Man kan det sagtens men jeg vil hellere betale mig fra det.

Hvis du gerne vil have en god men billig MT kan du evt kigge efter en brugt Skildpadde.

Anmeld

13. april 2011

Assi

Thalia skriver:

Jeg er for doven til at sy dem selv. Man kan det sagtens men jeg vil hellere betale mig fra det.

Hvis du gerne vil have en god men billig MT kan du evt kigge efter en brugt Skildpadde.

Måske et dumt spørgsmål, men er en MT og skildpadde det samme?

Anmeld

14. april 2011

Thalia

Ja, Mei Tai er navnet på den type af bæredims som består af et panel og 4 lange stropper 8en strop i hvert hjørne). Skildpadden er så bare et bestemt mærke af MT, som efter min mening er en god og billig begynderslynge.

Personligt er jeg mere til de mere robuste meitais, så som Kleinsmekker, men skildpadden er nemt at bruge og efter min mening rigtig god om sommeren hvor det godt kan blive varmt at bære

Anmeld

14. april 2011

BinaMor

www.slyngebarn.dk kan man købe mange brugte

Anmeld

14. april 2011

Corn

Har en Babyhawk og er super glad for den.... De kan købes brugt, eller lidt billigere via engelsk hjemmeside

Anmeld

15. april 2011

Assi

BinaMor skriver:

www.slyngebarn.dk kan man købe mange brugte

nu har jeg oprettet mig som bruger derinde, men jeg kan ikke helt finde rundt? Er salgt af brugte slynger samlet ét sted derinde? Ved du mon det?

Anmeld

15. april 2011

Assi

Corn skriver:

Har en Babyhawk og er super glad for den.... De kan købes brugt, eller lidt billigere via engelsk hjemmeside

Tak for det Er babyhawk et mærke? ..og hvad med tolden?

Anmeld

15. april 2011

BinaMor

Assi skriver:

nu har jeg oprettet mig som bruger derinde, men jeg kan ikke helt finde rundt? Er salgt af brugte slynger samlet ét sted derinde? Ved du mon det?

ja det er under køb og salg af bæreudstyr.

tryk på den knap med orange baggrund foroven hvor der står "nye indlæg" så er du på forsiden med blandede indlæg (ligesom baby.dk)

scroll helt ned og i bunden

du ser en boks hvor der står "søg i fora" tryk på pilen og scroll ned indetil der står "bæreudstyr (salg/bytte)" det er i bunden. tryk der og du ryger ind på salgssiden.

det er lidt svært i starten at finde rundt. det har flere oplevet. de arbejder på at enkeltgøre det mere derinde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.