Cykler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

694 visninger
6 svar
0 synes godt om
13. april 2011

linemus

Nanna og Signe har løbecykler og kører rigtig godt på dem. De er dog begyndt at snakke rigtig meget om, at de ønsker sig "rigtige" cykler (især dem med Hello Kitty og Prinsesser på...). Så jeg tænker, at det nok skal være fødselsdagsgaverne til sommer.

Så kommer det store spørgsmål: Skal de være med eller uden støttehjul?

Sebastian sprang jo direkte op på sin nye cykel uden støttehjul på sin 4 års fødselsdag og cyklede derudaf, som om han aldrig havde bestilt andet, men han var altså også noget mere ferm og frygtløs til at køre på sin løbecykel. Jeg synes ikke, pigerne er helt så motorisk gode som ham til at køre på dem - de er ligesom lidt tungere i svinget.

Har jeres 3-årige fået "rigtige" cykler endnu?

- Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2011

Millebasse

Bastian er ikke så skarp til at køre på hans løbecykel, men vi har heller ikke rigtig forholdene til det desværre..

Men han snakker også enormt meget om en cykel med 3 hjul, så han skal bestemt have en cykel med støttehjul til hans fødselsdag!

Anmeld

13. april 2011

Kaufie

William kører på sin lille løbecykel frem og tilbage i børnehave - og på legepladsen i BH, så jeg tror han er klar til at få en "rigtig" cykel med pedaler og - ikke mindst - bremser!

Hvis det så ikke virker for ham på 2 hjul, så må der vel bare komme støttehjul på.....

Anmeld

13. april 2011

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig

Caroline har det sidste år kørt fint på sin cykel med støttehjul, og vi ville nu gerne have de støttehjul af, så vi kunne komme ud i trafikken med hende - hun er altså for stor(læs: tung)  efterhånden til at sidde bagpå vores cykler.

Så hun har først nu fået en løbecykel - det skulle vi have gjort meget før. Hun er ikke voldsomt interesseret i den, så ved ikke om det vil hjælpe på hendes balance. Hun kører da lidt på den, men ikke uden forsigtighed, håber det kommer når vejret bliver mere til at være ude.

Anmeld

13. april 2011

Joan ( Smallie )

Niels fik en rigtig cykel med støttehjul da han belv 2 år og her i foråret har han været ude og cykel nogen tur med hans mormor.

Jeg tror du skal sætte støttehjul på dem, man kan jo altid tage dem af igen.

Anmeld

13. april 2011

ka li ja

jeg ville helt klart IKKE sætte støttehjul på.

jeg er sikker påd e hurtigt nok skal finde ud af det, ellers må de ha lidt hjælp det er ligesom et skridt tilbage at få støttehjul på, hvis du forstår hvad jeg mener

Anmeld

13. april 2011

Monica

Gustav fik en lille cykel med støttehjul da han blev 3år. Den har han kørt lidt på, mens løbecykelen var klar favoritten. Da løbecyklen gik i stykker,kom den anden frem igen. Han bad selv om at få støttehjulene af for nogle uger siden. Han kunne med det samme køre. Han skal dog stadig have lidt hjælp når han skal igang.

Ved ikke omdet hjalp dig...

Monica

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.