Jeg elsker..............

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

393 visninger
9 svar
0 synes godt om
13. april 2011

anna-jonas

Anna....................

Jeg skal i aftenvagt i dag, og har Anna hjemme her i formiddag, så vi kan være lidt sammen, inden jeg aflevere hende ved 11 tiden. Lige for lidt siden, kommer Jonas ind af døren........................vi siger hej til ham, og spørger hvad han skal?? Han skal hente sit gymnastiktøj. Til det spørger Anna..............." Går Jonas også til gymnastik?", Jeg svarer " Ja, han har gymnastik i skolen"................Anna retter mig ved at sige " Nej Mor, det er altså i SIFO'en"...................begyndte at grine, og sagde til hende at det hed SFO'en...................Niksen sagde hun " SIFO'en, MOR!!". Hun er sgu' så påståelig, den lille krampe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2011

Ni-ko-li-ne

anna-jonas skriver:

Anna....................

Jeg skal i aftenvagt i dag, og har Anna hjemme her i formiddag, så vi kan være lidt sammen, inden jeg aflevere hende ved 11 tiden. Lige for lidt siden, kommer Jonas ind af døren........................vi siger hej til ham, og spørger hvad han skal?? Han skal hente sit gymnastiktøj. Til det spørger Anna..............." Går Jonas også til gymnastik?", Jeg svarer " Ja, han har gymnastik i skolen"................Anna retter mig ved at sige " Nej Mor, det er altså i SIFO'en"...................begyndte at grine, og sagde til hende at det hed SFO'en...................Niksen sagde hun " SIFO'en, MOR!!". Hun er sgu' så påståelig, den lille krampe.

arh men Mette for sulan da, ved du ikke at det hedder "SIFOén"?? det ved ALLE da!

hvor er hun bare skønt!!! man bliver helt blød i knæene!

Anmeld

13. april 2011

anna-jonas

Ni-ko-li-ne skriver:

arh men Mette for sulan da, ved du ikke at det hedder "SIFOén"?? det ved ALLE da!

hvor er hun bare skønt!!! man bliver helt blød i knæene!

Hun udtaler det nærmest " Sisifo'en".................

Anmeld

13. april 2011

Ni-ko-li-ne

anna-jonas skriver:

Hun udtaler det nærmest " Sisifo'en".................

ha ha ha ha!!! hvor er hun GOD!! hun må få et knus af mig!!! fordi hun har været med til at gøre mig glad her til morgen!

Anmeld

13. april 2011

h_bernie

ha ha hvor sødt! De kommer sku med nogle sjove ting af og til.

Anmeld

13. april 2011

Karo

Hvor er hun bare dejlig

Anmeld

13. april 2011

otlitrom

Sisifo'en! Hvor er hun herlig!

Dejligt I har haft en god morgen hjemme, sammen!

Anmeld

13. april 2011

Bondepigen

hvor er hun sød

Anmeld

13. april 2011

TbCp

13. april 2011

Lilac

arrh, hvor er det sødt!!! Altså, Mette-Mor, nu må du da også lige høre efter 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.