øjenbetændelse, hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2011

linemus

Ni-ko-li-ne skriver:

ingen forskel overhovedet...

fysiologisk opløsning... uanset om det er næse eller øjne...

hos optikeren kan man købe saltvand med lipider i, til øjnene... det skal man måske ikke bruge til næsen...

men saltvand på apoteket og i Matas, der er ingen forskel på om det er til øjne eller næse

Ok, jeg tænkte bare, at der var forskel, når man kan købe både til øjnene og til næsen. Jeg måtte lige i puslebordet og kigge (ja, sådan er jeg) og har faktisk en pakke af hver, og der er ingen forskel i deklarationen overhovedet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2011

Ni-ko-li-ne

linemus skriver:

Ok, jeg tænkte bare, at der var forskel, når man kan købe både til øjnene og til næsen. Jeg måtte lige i puslebordet og kigge (ja, sådan er jeg) og har faktisk en pakke af hver, og der er ingen forskel i deklarationen overhovedet

nej, det er nøjagtigt det samme.... Det er bare et salgstrick... for den til næsen koster een krone mere end den anden... Det gør den i alt fald på vores apotek...

vores læge fortalte os det for laang tid siden, selvom jeg egentlig godt vidste det...

Anmeld

13. april 2011

linemus

Du kan også prøve at dryppe med modermælk, men det kan være lidt svært at ramme

Anmeld

13. april 2011

linemus

Ni-ko-li-ne skriver:

nej, det er nøjagtigt det samme.... Det er bare et salgstrick... for den til næsen koster een krone mere end den anden... Det gør den i alt fald på vores apotek...

vores læge fortalte os det for laang tid siden, selvom jeg egentlig godt vidste det...

Ja, de er snu...

Anmeld

13. april 2011

Ni-ko-li-ne

linemus skriver:

Ja, de er snu...

meget! :0)

Anmeld

13. april 2011

henh01

Simon's moar <3 skriver:

Hvorfor må man ikke bruge kamillete?  Det bruger jeg til Simon når han har det, og det forsvinder af det..

fordi der er små korn i der kan ridse hornhinden

Anmeld

13. april 2011

henh01

Tak for svar. Vil prøve noget saltvand.

øjet er en smule rødt..

Anmeld

13. april 2011

Simon's moar <3

henh01 skriver:

fordi der er små korn i der kan ridse hornhinden

Nååh okey Men hvis man kun bruger det til at vaske betændelsen væk der sidder i vipper og på øjenlåg, så sker der vel ikke noget ved det? Eller..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.