øv min lille mand har tabt sig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

574 visninger
4 svar
0 synes godt om
13. april 2011

lykkekevin

ja øv øv det siger jo sig selv han er nu 72 lang og vejer 6,7 kilo og bliver 6 mdr her om nogen dage. håber det snart går den rigtig veje igen.

men forstår det slet ikke han spiser som et svin (hehe for at være ærlig) der er ekster smør i osv.

men han er så tilgengæld meget aktiv 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2011

muzen

er han begyndt og kravle. for der taber de sig lige som når de begynder og gå.

tror ikke du skal være så nevøs

Anmeld

13. april 2011

misspippi

Har sundhedsplejersken kigget på ham??

Ellers vil det nok være en god ide, bare så du føler dig mere sikker og ikke er så bekymret.

Hvis det er fordi han er begyndt at kravle, så er det jo meget naturligt at fedtet fordeler sig fordi de brænder mere af.

Men hvis hans appetit ikke fejler noget, så ville jeg nok ikke være for bekymret.

Men ellers snak med sundhedsplejersken

Anmeld

13. april 2011

lykkekevin

muzen skriver:

er han begyndt og kravle. for der taber de sig lige som når de begynder og gå.

tror ikke du skal være så nevøs

nej han kravler ikke i nu nu er så småt begyndt at komme op han er blivet mere aktiv. er som sådan ikke urolig bare træt af han taber sig når han spiser så meget som han gør..

min pige på 20 mdr vejet kun 5,9 kilo ved den tid så han er jo enlig stor nok i forhold til hende de ville ca have haft samme vægt hvis han havde være lige så lille som hende 

Anmeld

13. april 2011

lykkekevin

misspippi skriver:

Har sundhedsplejersken kigget på ham??

Ellers vil det nok være en god ide, bare så du føler dig mere sikker og ikke er så bekymret.

Hvis det er fordi han er begyndt at kravle, så er det jo meget naturligt at fedtet fordeler sig fordi de brænder mere af.

Men hvis hans appetit ikke fejler noget, så ville jeg nok ikke være for bekymret.

Men ellers snak med sundhedsplejersken

er ikke sådan urolig ved jo han er blevet mere aktiv men han spiser bare som en gal så syntes ikke han burdt tabe sig.. og nej han kravler ikke i nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.