Så kom "Lille Fizen" (O;

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.043 visninger
11 svar
0 synes godt om
13. april 2011

HeidiGade

Godmorgen alle I skønne kvinder 

Så er "Lille Fizen" kommet til verden 

Lørdag aften begyndte mit fostervand at sive og det gav anledning til et besøg på fødegangen på Herlev Hospital. Storebror Benjamin blev afleveret hos mormor og morfar, og så var det ellers afsted til hospitalet, hvor vi ankom ved 22-tiden.

Da mine veer ikke var noget særligt og jeg kun havde åbnet mig 1 cm ville de egentlig have sendt mig hjem igen, men det sivende fostervand havde en snært af grønt skær (afføring i fostervandet), så de valgte at beholde mig på hospitalet.

I løbet af natten blev mine veer kraftigere, men jeg havde stadig kun åbnet mig 1 cm. Sådan forløb det meste af søndag morgen og formiddag. Da klokken blev hen af 14, veerne var kraftige og jeg havde kun åbnet mig knap 3 cm, turde de ikke længere at tage nogle chancer. "Lille Fizen's" hjerterytme dalede i takt med at jeg fik veer, så de besluttede sig for akut kejsersnit (det samme som med Benjamin).

Så klokken 14:42 søndag den 10. april 2011 i dejlig solskin kom "Lille Fizen" til verden. Og det blev en pige!!! Så farmand var ekstra stolt, for dér kom hans lille prinsesse . 52 cm lang og 3074 gram, masser af mørkt hår på hovedet og indsmurt i fosterfedt Lige til at kramme og møzze.

I går tirsdag blev vi så udskrevet og nu skal vi til at være en familie på 4. Benjamin har fået lov til at holde fri i dag og så har han bestilt at vi skal bage chokoladekage til børnehaven til i morgen, så han kan komme ned og vise sin lille søster frem. Han elsker sin "Lille Fiz" siger han.

Navnet har vi næsten styr på, så det følger snarest.

Ha' en fantastisk dag alle sammen, vi skrives ved.

Knus Heidi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2011

mortilsofieogsara

Stort tillykke med hende

Anmeld

13. april 2011

SimoneL

Tillykke!

Hvor dejligt med en lillesøster til storebror - han må være så stolt!

Havde du godt 'regnet med' at få kejsersnit igen, altså; var du forberedt på det?

Og så glæder jeg mig til at høre navnet! Benjamin er jo sådan et smukt navn, så hvad skal hans lillesøster hedde?

Anmeld

13. april 2011

HeidiGade

SimoneL skriver:

Tillykke!

Hvor dejligt med en lillesøster til storebror - han må være så stolt!

Havde du godt 'regnet med' at få kejsersnit igen, altså; var du forberedt på det?

Og så glæder jeg mig til at høre navnet! Benjamin er jo sådan et smukt navn, så hvad skal hans lillesøster hedde?

Nix, havde faktisk ikke regnet med kejsersnit igen, da alle læger og jordemødre havde anbefalet og sagt at jeg sagtens kunne føde "normalt". 

Anmeld

13. april 2011

HeidiGade

HeidiGade skriver:

Godmorgen alle I skønne kvinder 

Så er "Lille Fizen" kommet til verden 

Lørdag aften begyndte mit fostervand at sive og det gav anledning til et besøg på fødegangen på Herlev Hospital. Storebror Benjamin blev afleveret hos mormor og morfar, og så var det ellers afsted til hospitalet, hvor vi ankom ved 22-tiden.

Da mine veer ikke var noget særligt og jeg kun havde åbnet mig 1 cm ville de egentlig have sendt mig hjem igen, men det sivende fostervand havde en snært af grønt skær (afføring i fostervandet), så de valgte at beholde mig på hospitalet.

I løbet af natten blev mine veer kraftigere, men jeg havde stadig kun åbnet mig 1 cm. Sådan forløb det meste af søndag morgen og formiddag. Da klokken blev hen af 14, veerne var kraftige og jeg havde kun åbnet mig knap 3 cm, turde de ikke længere at tage nogle chancer. "Lille Fizen's" hjerterytme dalede i takt med at jeg fik veer, så de besluttede sig for akut kejsersnit (det samme som med Benjamin).

Så klokken 14:42 søndag den 10. april 2011 i dejlig solskin kom "Lille Fizen" til verden. Og det blev en pige!!! Så farmand var ekstra stolt, for dér kom hans lille prinsesse . 52 cm lang og 3074 gram, masser af mørkt hår på hovedet og indsmurt i fosterfedt Lige til at kramme og møzze.

I går tirsdag blev vi så udskrevet og nu skal vi til at være en familie på 4. Benjamin har fået lov til at holde fri i dag og så har han bestilt at vi skal bage chokoladekage til børnehaven til i morgen, så han kan komme ned og vise sin lille søster frem. Han elsker sin "Lille Fiz" siger han.

Navnet har vi næsten styr på, så det følger snarest.

Ha' en fantastisk dag alle sammen, vi skrives ved.

Knus Heidi

Og navnet er: Laura Beate 

Anmeld

13. april 2011

otlitrom

Tillykke med lille Laura Beate!

Anmeld

13. april 2011

mortil4dejligepiger

Årh, hvor dejligt! Tillykke med den lille pige 

Anmeld

13. april 2011

Line Højdal

Stort tillykke med den lille prinsesse

Line

Anmeld

13. april 2011

Rødhætte

Stort tillykke med jeres lille pige! Rigtig sødt navn!

Anmeld

13. april 2011

birthee

Stort tillykke herfra!!! og dejligt navn !!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.