Denne gang er det bare min Ida!
Jeg vil også være med i spammeriet!
Jeg var lige ved at se min fødsel igen (vi optog den jo). Så trillede tårerne lige igen.
HOLD OP, hvor er jeg glad for, at vi optog den - den er bare guld værd!
Men hold da op, hvor er der bare sket meget!
Hun er jo slet ikke baby mere - altså baby lige som hun var engang! Selv hendes gråd er blevet mere markant og bestemt siden fødslen, men det er jo nok, fordi personligheden træder mere og mere frem!
Vi får SP på besøg om to dage. Det er jeg så spændt på, for hun er ikke blevet målt og vejet siden 5 ugers-undersøgelsen. Vi forsøgte selv idag (hun er præcis 8 uger idag), og fik hende til 6400 g (med tøj og ble - jeg ved ikke hvad tøjet vejer
) og 59 cm. Vores vægt plejer nu at vise mere, end det lægen og SP'en får hende til, så lad os nu se på torsdag.
Hun har i hvert fald fået nogle gode elastikker på lårene!
Men jeg synes godt nok, det er begyndt at knibe med at være i 62 - især bodyerne er begyndt at stramme, men jeg har det vist lidt lige som DK. Det er for tidligt at hoppe over i str. 68, for vi er jo næsten lige begyndt på 62!
Men jeg må vist overgive mig snart!
Det ville jo være dejligt, hvis jeg tabte mig lige så hurtigt, som hun tager på, men det går sgu for langsomt. Jeg kan ikke rigtig tage mig sammen til at gøre noget, så det står stille
. Jeg frygter lidt, hvis jeg ikke kommer i gang, inden hun skal til at have mere fast føde, for så begynder jeg jo at tage på, hvis jeg fortsætter i samme dur!
Nu er foråret heldigvis kommet - igår gik jeg tur med barnevognen i næsten 3 timer af to omgange - så skal jeg bare lige lære at lukke munden hver anden gang, så skulle det jo gerne gå den rigtige vej!
Nå, men det var de billeder, vi kom fra!
På det første billede er hun 1 dag gammel. Resten af billederne er taget i løbet af de sidste par uger. De tre sidste er fra idag.