Mere Ida-spam!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

807 visninger
13 svar
0 synes godt om
12. april 2011

piadas

Denne gang er det bare min Ida!Jeg vil også være med i spammeriet!

Jeg var lige ved at se min fødsel igen (vi optog den jo). Så trillede tårerne lige igen. HOLD OP, hvor er jeg glad for, at vi optog den - den er bare guld værd!

Men hold da op, hvor er der bare sket meget! Hun er jo slet ikke baby mere - altså baby lige som hun var engang! Selv hendes gråd er blevet mere markant og bestemt siden fødslen, men det er jo nok, fordi personligheden træder mere og mere frem!

Vi får SP på besøg om to dage. Det er jeg så spændt på, for hun er ikke blevet målt og vejet siden 5 ugers-undersøgelsen. Vi forsøgte selv idag (hun er præcis 8 uger idag), og fik hende til 6400 g (med tøj og ble - jeg ved ikke hvad tøjet vejer) og 59 cm. Vores vægt plejer nu at vise mere, end det lægen og SP'en får hende til, så lad os nu se på torsdag. Hun har i hvert fald fået nogle gode elastikker på lårene!

Men jeg synes godt nok, det er begyndt at knibe med at være i 62 - især bodyerne er begyndt at stramme, men jeg har det vist lidt lige som DK. Det er for tidligt at hoppe over i str. 68, for vi er jo næsten lige begyndt på 62! Men jeg må vist overgive mig snart!

Det ville jo være dejligt, hvis jeg tabte mig lige så hurtigt, som hun tager på, men det går sgu for langsomt. Jeg kan ikke rigtig tage mig sammen til at gøre noget, så det står stille. Jeg frygter lidt, hvis jeg ikke kommer i gang, inden hun skal til at have mere fast føde, for så begynder jeg jo at tage på, hvis jeg fortsætter i samme dur! Nu er foråret heldigvis kommet - igår gik jeg tur med barnevognen i næsten 3 timer af to omgange - så skal jeg bare lige lære at lukke munden hver anden gang, så skulle det jo gerne gå den rigtige vej!

Nå, men det var de billeder, vi kom fra!

På det første billede er hun 1 dag gammel. Resten af billederne er taget i løbet af de sidste par uger. De tre sidste er fra idag.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2011

Sofia

Åh hvor er hun fantastisk - hende kan jeg simpelthen bare ikke stå for altså, suuuk!

Anmeld

13. april 2011

piadas

Sofia skriver:

Åh hvor er hun fantastisk - hende kan jeg simpelthen bare ikke stå for altså, suuuk!

Jamen, så må vi jo satse på, at der er god kemi mellem hende og Alfred!

Anmeld

13. april 2011

CamiRon

Åhh Pia, din lille Ida er da bare lige lidt for lækker-smækker! Hvor er hun dejlig og sikke nogle smukke mørke øjne. Og kinderne...!! Uhh altså hun er klart på niveau med min Ida!!  Mon det ligger til navnet?!

Nu skal vi snart rigtig have noget sol og varme så de kan komme ud og ligge på græsset og sprælle og lufte numser!

Anmeld

13. april 2011

piadas

CamiRon skriver:

Åhh Pia, din lille Ida er da bare lige lidt for lækker-smækker! Hvor er hun dejlig og sikke nogle smukke mørke øjne. Og kinderne...!! Uhh altså hun er klart på niveau med min Ida!!  Mon det ligger til navnet?!

Nu skal vi snart rigtig have noget sol og varme så de kan komme ud og ligge på græsset og sprælle og lufte numser!

Ja, jeg er sikker på, at navnet Ida er garanti for et smækkerlækkert barn!

Jaaa, det bliver så fedt at få dem på græs , så de kan få lov at ligge uden ble på!

Anmeld

13. april 2011

DK

Uhh jeg kan godt forstå at du ikke er klar til at overgive dig til str. 68! Altså jeg er slet ikke færdig med at bruge mit str. 62, der er sååå meget fint han kun har haft på enkelte gange! Note til mig selv: start med at slide det flotteste først, og ikke gemme på det! Det er så dumt for så bliver det jo ikke brugt! Richard er jo næsten 65 cm herhjemme, så det kniiiber med str. 62 efterhånden!

Men ihhh Ida ser godt nok også stor og dejlig ud! Man kan sørme sagtens se at hun er vokset! Hendes (ellers flotte) røde kulør er forsvundet og erstattet af en fin elfenbenshvid, som også det er sket herhjemme! De var nu altså en lille smule violette vores børn da de kom til Jeg ææælsker badebilledet! Nuuj hvor ser hun bare skøn ud, og man kan næsten høre dit hjerte smelte i takt med at hendes mundvige går op ad! Sådan nogle smækre børn du har dig! Jeg synes også hun er begyndt at ligne dig lidt mere?

VI ses... SNART

Knus Ditte

Anmeld

13. april 2011

Sofia

piadas skriver:

Jamen, så må vi jo satse på, at der er god kemi mellem hende og Alfred!

Jeg føler mig overbevist om at kemien mellem dem må være helt perfekt

Anmeld

13. april 2011

Mettemus

Pia, Pia, Pia - hvor er hun bare en lille lækkerfis! Sikke nogle store, dejlige øjne, kysbare kinder og knibeindbydende tæer. Dejligt at se, at vi ikke er de eneste med go'e ben! Riksen kalder dem croissantlår og jeg synes det er et meget rammende udtryk - smør og folder

Elsker badebilledet og puslebilledet og billedet med far på trampolinen og og og....

Glæder mig til d. 26.!

Hvis hun ikke stikker af med Alfred, står Laurits i kø. Så kan de sammen flytte hjem til Mååårs og så kan vi få nogle knallertbøller af nogle børnebørn!

Anmeld

13. april 2011

piadas

Mettemus skriver:

Pia, Pia, Pia - hvor er hun bare en lille lækkerfis! Sikke nogle store, dejlige øjne, kysbare kinder og knibeindbydende tæer. Dejligt at se, at vi ikke er de eneste med go'e ben! Riksen kalder dem croissantlår og jeg synes det er et meget rammende udtryk - smør og folder

Elsker badebilledet og puslebilledet og billedet med far på trampolinen og og og....

Glæder mig til d. 26.!

Hvis hun ikke stikker af med Alfred, står Laurits i kø. Så kan de sammen flytte hjem til Mååårs og så kan vi få nogle knallertbøller af nogle børnebørn!

Ja, da jeg skiftede hende imorges lagde jeg mærke til at hun har fået en delle på maven! Haha, den er tydelig, når hun løfter benene op, og maveskindet lige bliver presset lidt sammen! Bare hun ikke synes det er pinligt at vise sig i badedragt i weekenden, når vi vil prøve svømmehallen for første gang!

God ide, hvis kemien ikke er der med Alfred! Så har vi også bedsterne tæt på til at passe på dem, så kan vi jo passende rende på cafe og måske endda få en enkelt drink, mens bedsterne tager sig af vores små poder!

Jeg eeelsker forresten din måde at skrive Måååårs på!

Anmeld

13. april 2011

piadas

DK skriver:

Uhh jeg kan godt forstå at du ikke er klar til at overgive dig til str. 68! Altså jeg er slet ikke færdig med at bruge mit str. 62, der er sååå meget fint han kun har haft på enkelte gange! Note til mig selv: start med at slide det flotteste først, og ikke gemme på det! Det er så dumt for så bliver det jo ikke brugt! Richard er jo næsten 65 cm herhjemme, så det kniiiber med str. 62 efterhånden!

Men ihhh Ida ser godt nok også stor og dejlig ud! Man kan sørme sagtens se at hun er vokset! Hendes (ellers flotte) røde kulør er forsvundet og erstattet af en fin elfenbenshvid, som også det er sket herhjemme! De var nu altså en lille smule violette vores børn da de kom til Jeg ææælsker badebilledet! Nuuj hvor ser hun bare skøn ud, og man kan næsten høre dit hjerte smelte i takt med at hendes mundvige går op ad! Sådan nogle smækre børn du har dig! Jeg synes også hun er begyndt at ligne dig lidt mere?

VI ses... SNART

Knus Ditte

Jamen jeg forsøger også at vente, men jeg synes, det er begyndt at stumpe, så det varer vist ikke længe, før jeg overgiver mig!

Jeg synes, det er så sjovt at se de to øverste billeder - der kan man virkelig se, hvor meget der er sket på de første to måneder!

Jeg tror også, hun ligner mig mere, men det gør storesøster også mere og mere, mens storebror ligner sin far mere og mere. Han er også lidt mørkere i huden. Jeg ved ikke, om det følges lidt ad - det der med mor/datter og far/søn? Richard ligner jo også totalt Mikkel, mens Kirstine ligner dig for vildt!

JAAAA, jeg glæder mig også for vildt til d. 26 - der er bare ALT for længe til!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.