Hjælp ang computerspil til 3-årig ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

660 visninger
3 svar
0 synes godt om
12. april 2011

engel©

PuHa ... Jeg sidder her med helt ondt i maven ... Har lige fundet ud af at min ex er igang med at lære vores 3-årige søn at spille "Half Life 2" på computeren ... Aldersgrænsen for spillet ligger på mellem 16 og 18 år ... Det er et meget voldeligt/blodigt spil, hvor man render rundt og skyder andre ... 

Jeg syntes bare ikke det er ok!!! - men det gør han jo åbenbart ... 

Hvordan pokker for jeg sat en stopper for det?

Og er det overhovedet noget jeg kan bestemme?

Vi har fælles forældremyndighed - men Lukas bor hos mig ...

HJÆLP ... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2011

Mig med maven

Uha, jeg er meget enig med dig i, at det ikke høre nogen steder hjemme, at så lille et barn, eller et barn i det hele taget skal spille disse spil. Der er jo en grund til at medierådet har sat den grænse som de har.

Men fare for at fornærme nogen, synes jeg heller ikke at der burde være et alternativ. Altså at et barn på tre år ikke skal spille computer.

Når det så er sagt, tror jeg at du skal tage tyren ved hornene, og tale med din søns far. Og evt komme med et alternativ til hans spil. Der findes jo mange spil, hvor målgruppen er børn. Selvom i ikke er sammen, kunne det jo være fedt hvis i var nogenlunde enige om hvordan jeres søns opvækst skal være.

Held og lykke med det.

Christina

Anmeld

13. april 2011

DLM

Det er selvfølgelig ikke i orden at han skal sidde og spille et spil han ikke er gammel nok til, men vil lige sige det er ikke et af de værste spil heldigvis det kunne være, være.

når det så er sagt, synes jeg bestemt du skal tage en snak med farmand og fortælle ham, hvordan du har det med det. At hvis han endelig skal spille computer, skal det være noget til hans alder.

håber i finder ud af det

Anmeld

13. april 2011

Lone Jakobsen

nu kender jeg ikke spillet, men jeg synes da klart du skulle tage en snak med faderen.

jeg har stået i noget af det samme med en af mine exer. her var det så uhyggelige film, som gav mareridt. jeg bad ham sortere lidt i det der blev vist, og ellers sidde parat ved siden og forklare at det blot var film.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.