Hvem er du :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

329 visninger
7 svar
0 synes godt om
12. april 2011

Klitgaard

Ja hvem er du har jeg lyst til at spørge min store tøs der går i 5 klasse om det er så vildt synes jeg at man har sådan en gammel tøs og hun vokser hun er nærmest gået i stok hun er 155cm høj mega tynd og ranglet og har teenage træk i massevis hun er meget social og har mange venner men her hjemme er hun så doven /lad hun er jo nærmest ved at gå til hvis vi ber om lidt hjæp hun ligger mest med sin bærbar i sengen. men sådan er det nok de næste mange år .

Nu er der en del herinde der har børn i trodsalderen og det er så hårdt men storebørn ramt af ungdomssløvsind er altså virkelig noget der kræver tålmodighed

Knus Rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2011

KWL

Frygter også fremtiden med mine to temperaments fulde piger.

Nej ikke frygter men...

Tror sætningen: Små børn, små problemer, store børn, store problemer, holder stik.

Men der må også være mange positive ting. Gode snakke m.m.

5. kl. puha... store tøs

Anmeld

12. april 2011

Ni-ko-li-ne

hø hø

ungdomssløvsind.......

Anmeld

13. april 2011

TbCp

Hihihi ... altså jeg kan slet ikke få ind i min hjerne at om få år har jeg et skolebarn!
Og så at have en der går i 5. kl

Og det der ungdomssløvsind ser jeg hos min bror han er virkelig teenager!

Anmeld

13. april 2011

Lilac

kan slet ikke forholde mig til at min lille dreng engang også bliver sådan en træt, sløv teenager!!! Pyh! Kan godt forstå man nogle gange kan få lyst til at spørge "hvem er du"?

Anmeld

13. april 2011

Klitgaard

Kristinewl skriver:

Frygter også fremtiden med mine to temperaments fulde piger.

Nej ikke frygter men...

Tror sætningen: Små børn, små problemer, store børn, store problemer, holder stik.

Men der må også være mange positive ting. Gode snakke m.m.

5. kl. puha... store tøs

Ja der er rigtige mange gode snakke , tit mange venner på besøg der æder os ud af huset og så får piger i den alder de vildeste grineflip med veninderne det er altså fantastisk at være vidne til

Anmeld

13. april 2011

Klitgaard

TbCp skriver:

Hihihi ... altså jeg kan slet ikke få ind i min hjerne at om få år har jeg et skolebarn!
Og så at have en der går i 5. kl

Og det der ungdomssløvsind ser jeg hos min bror han er virkelig teenager!

Jamen det er altså også vildt der er kun 11cm højdeforskel på os. hun vokser da snart mig overhovedet

Anmeld

13. april 2011

Klitgaard

Lilac skriver:

kan slet ikke forholde mig til at min lille dreng engang også bliver sådan en træt, sløv teenager!!! Pyh! Kan godt forstå man nogle gange kan få lyst til at spørge "hvem er du"?

det er altså også vildt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.