Yderste fosterhinde gået..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.000 visninger
12 svar
0 synes godt om
12. april 2011

meem

Er idag i uge 32+6.. Var ude og tisse omkring kl. 14:30, da jeg er færdig med at tisse og har fået bukser på igen kommer der en lille skylle mere ud.. Var meget i tvivl om, om det var tis da jeg ikke selv kunne mærke der skulle komme mere. Ringede derfor på fødegangen for en sikkerheds skyld. De bad mig så om at ligge mig ned og vente på falck kom og hentede mig med liggende transport til OUH.. Får dog i sidste ende lov til bare at sidde op, så mig og min kæreste kører sammen til OUH.

Jeg bliver undersøgt i hoved og r*v, og får så til sidst af vide at det højst sandsynligt er min yderste fosterhinde der er gået, at jeg skal gå med bind de næste par dage og være obs på om der siver mere vand... JM fortæller så at når yderste fosterhinde går på dette tidspunkt i graviditeten kan jeg nok godt forberede mig på at føde lidt før...

Mit spørgsmål er så nu..  er der andre herinde hvis yderste fosterhinde er gået i uge 33 ? og hvor lang tid gik der fra jeres gik og til i så fødte ca

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2011

Stine Raaholt

uhhh, det lyder spændende... eller, det kommer selvfølgelig an på om du føler dig klar til at føde... men lyder da som om at der ikke går så lang tid...

men det er nok en god ide at holde dig i ro...

bedste tanker herfra

Stine

Anmeld

12. april 2011

mortil4dejligepiger

Min yderste fosterhinde gik 39+2 en time før veerne kom. Jeg fødte 2 timer og 20 min. efter veerne startede.

Så jeg håber ikke, det samme sker for dig!! Men mon dog

Anmeld

13. april 2011

mortilsofieogsara

jeg var i 40+5 da min yderste fosterhinde og fødte i 40+6 ca. 35 timer efter men håber du kan vente lidt mere

Anmeld

13. april 2011

meem

Stine Raaholt skriver:

uhhh, det lyder spændende... eller, det kommer selvfølgelig an på om du føler dig klar til at føde... men lyder da som om at der ikke går så lang tid...

men det er nok en god ide at holde dig i ro...

bedste tanker herfra

Stine

Det er meget spændende ja

Jeg ville jo helst holde grønærten derinde til terminsdato, de har vurderet den til at veje lige knap 2kg, den skulle jo gerne op på minimum 3

Anmeld

13. april 2011

meem

mortil3dejligepiger skriver:

Min yderste fosterhinde gik 39+2 en time før veerne kom. Jeg fødte 2 timer og 20 min. efter veerne startede.

Så jeg håber ikke, det samme sker for dig!! Men mon dog

Uhh det var hurtigt efter !

Sådan gik det heldigvis ikk for mig

Har fået af vide nu at ca 3 uger efter den går er det meget normalt at føde, men da jeg ikke er længere henne er der ikke rigtig noget svar på hvor lang tid der går endnu...

Håber bare jeg kan holde grønærten i mig til 1/6 så den kan få lov at vokse sig stor og stærk inden den kommer ud

Anmeld

13. april 2011

meem

mortilsofieogsara skriver:

jeg var i 40+5 da min yderste fosterhinde og fødte i 40+6 ca. 35 timer efter men håber du kan vente lidt mere

Jeg håber da at kunne vente til terminsdatoen Grønærten vejer jo kun 2 kg nu så det er liige lidt for tidligt at komme ud allerede nu synes jeg

Anmeld

14. april 2011

kaka4

Hej,

det lyder da alt for tidligt...men baby skal nok klare den hvis baby vælger at komme ud snart. håber dog den vælger at blive derinde lidt endnu.

kram kaka4

Anmeld

16. april 2011

piadas

Håber det er ok, at jeg blander mig selvom jeg tilhører 1. kvartal!

Da jeg fødte anden gang, gik forhinden på mig en måned, før jeg fødte. Jeg fødte først i uge 42+1, så der kan sagtens gå nogle uger endnu.

Krydser fingre for at bebsen bliver derinde lidt endnu!

Anmeld

16. april 2011

meem

piadas skriver:

Håber det er ok, at jeg blander mig selvom jeg tilhører 1. kvartal!

Da jeg fødte anden gang, gik forhinden på mig en måned, før jeg fødte. Jeg fødte først i uge 42+1, så der kan sagtens gå nogle uger endnu.

Krydser fingre for at bebsen bliver derinde lidt endnu!

Selvfølgelig er det iorden

Århh det godt at hører der er en der har ventet længe efter den er gået

Blev helt bekymret for om jeg sku føde lige om lidt.. Nu hvor alle andre har født så hurtigt efter

Vil meget gerne vente til juni

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.