Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Efter at have set Jeres lækre unger, er jeg da nødt til at se, om jeg også kan komme med i klubben... Så her er min første billedspam - af mine drenge
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor er de dejlige.
Ligner den mindste den store da han var llle?
AG
Det er virkelig også nogle lækre unger! Hvor han den lille dejligt meget hår
Pral du bare noget mere med dem, de er da lige til at spise begge to!
Dejlige billeder og dejlige unger!
Hvor har han meget hår - snyyd - her er Ida ved at tabe sit!
JA altså billeder kan vi jo i denne gruppe aldrig få for meget af
Og ja sikke en masse hår??! Min Noah har bare næsten ikke noget og så er det helt lyst til lige med, så snyyyd
Du kan sagtens være med Rikke. Dejlige drenge du har.
Marco2 skriver: Hvor er de dejlige. Ligner den mindste den store da han var llle? AG
Hejsa. Tak skal du ha. Jaaa han ligner egentlig meget og så alligevel ikke. Tror ik man bliver i tvivl o, at de er brødre, når Tristan bliver større
Mettemus skriver: Det er virkelig også nogle lækre unger! Hvor han den lille dejligt meget hår Pral du bare noget mere med dem, de er da lige til at spise begge to!
Tak... Det er nu godt at prale engangimellem. Man siger at jo mere hår baby har jo mere halsbrand under graviditet... og jeg havde SERIØST halsbrand!!! Een ting jeg ik savner
piadas skriver: Dejlige billeder og dejlige unger! Hvor har han meget hår - snyyd - her er Ida ved at tabe sit!
Tak. Jeg troede sgu også, der ville ryge noget her, men indtil videre kommer der nærmest mere... meen lad os se om et par mdr...
Maria-s skriver: JA altså billeder kan vi jo i denne gruppe aldrig få for meget af Og ja sikke en masse hår??! Min Noah har bare næsten ikke noget og så er det helt lyst til lige med, så snyyyd
Takker... Mon ikke håret dukker op lige pludselig? Se det fra den positive side... forleden da fik Tristan fat i en tot og rykkede til. Græd så meget at hans lille hånd knugede endnu mere omkring hårtotten... ond cirkel
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128