OPDATE : sp ringede idag, bekymret???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

730 visninger
6 svar
0 synes godt om
12. april 2011

Mor1012

OPDATE:

kan en KRANIO SEKRAL TERAPEUT MULIGVIS HJÆLPE PÅ FLADT BAGHOVED HVOR ØRENE SIDDER FORSKUDT I STEDET FOR KIROPRAKTOR

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2011

Hansen97

Emilie2010 skriver:

OPDATE:

kan en KRANIO SEKRAL TERAPEUT MULIGVIS HJÆLPE PÅ FLADT BAGHOVED HVOR ØRENE SIDDER FORSKUDT I STEDET FOR KIROPRAKTOR

Ja... Min datter blev rettet... Ikke 100 % men nok til man ikke ser det mere... Hendes kranie plader i venstre side havde forskubbet sig... Det fik han næsten på plads.. Ellers ville hun have flyve øre i den ene side... Voldsomt.. Man kan næsten ikke se forskel på ørerne nu... De kan også mærke hvis det er noget der sidder i klemme eller om det er galt andre steder...

Anmeld

12. april 2011

JacobsMoar

Emilie2010 skriver:

OPDATE:

Jeps !! Hende vi går hos kan ALT !! Hun fiksede min bækkenløsning, har fikset min fars allergi som han har haft siden han var barn og ordnet nogle myoser af den anden verden i min nakke/skuldre som en massør ellers ellers at bruge laaang tid på at fikse.. Jeg sværger til kranio sakral terapi

Anmeld

12. april 2011

Mor1012

112233 skriver:

Ja... Min datter blev rettet... Ikke 100 % men nok til man ikke ser det mere... Hendes kranie plader i venstre side havde forskubbet sig... Det fik han næsten på plads.. Ellers ville hun have flyve øre i den ene side... Voldsomt.. Man kan næsten ikke se forskel på ørerne nu... De kan også mærke hvis det er noget der sidder i klemme eller om det er galt andre steder...

Taaak for dig svar lyder som miiin datter

læste du mit indlæg som jeg skrev før denne opdate

Anmeld

12. april 2011

Hansen97

Emilie2010 skriver:

Taaak for dig svar lyder som miiin datter

læste du mit indlæg som jeg skrev før denne opdate

Ja læste den... Jeg gjorde også det at jeg gav hende en hovedpude tidligt selvom man siger det ikke er nødvendigt, men man kan selv tænke Sig til at en madras er hård i forhold til en hovedpude og hårdt underlag og små børns hoveder hænger jo ikke sammen når det hele stadig er "blødt"... Så hun har ikke haft fladt baghoved men"kun"det med siden... Min store dreng har fladere baghoved end pigens... Han havde ikke hoved pude... Det er min tese...

Anmeld

12. april 2011

Mor1012

112233 skriver:

Ja læste den... Jeg gjorde også det at jeg gav hende en hovedpude tidligt selvom man siger det ikke er nødvendigt, men man kan selv tænke Sig til at en madras er hård i forhold til en hovedpude og hårdt underlag og små børns hoveder hænger jo ikke sammen når det hele stadig er "blødt"... Så hun har ikke haft fladt baghoved men"kun"det med siden... Min store dreng har fladere baghoved end pigens... Han havde ikke hoved pude... Det er min tese...

JEG HAVDE OGSÅ TÆNKT AT BRUGE HOVEDPUDE.. MEN SÅ SKREV FOLK AT DET MÅTTE MAN IKKE OG EVT TÆNK HVIS HUN FIK DEN OVER HOVEDET ??

OK SÅ KRANIO S T HJALP PÅ JER ?? DET BØR JEG EVT PRØVE

Anmeld

12. april 2011

Hansen97

Emilie2010 skriver:

JEG HAVDE OGSÅ TÆNKT AT BRUGE HOVEDPUDE.. MEN SÅ SKREV FOLK AT DET MÅTTE MAN IKKE OG EVT TÆNK HVIS HUN FIK DEN OVER HOVEDET ??

OK SÅ KRANIO S T HJALP PÅ JER ?? DET BØR JEG EVT PRØVE

Det hjalp rigtig meget og jeg kan kun anbefale det... Tror bestemt ikke det skader...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.