Hej i skønne piger.
Jeg ville bare sige at jeg følger med her inde hverdag men har simpelhen ikke noget overskud til at få svaret eller få skrevet her inde lige pt. men følger med i jeres glæder/sorger osv..
Jeg er nu 29+5 uger henne og vi venter som sagt en lille vera, vi var til en vægtscanning her i onsdags og hun følger sin egen kurve, men hun vejede kun 1250 g og i den uge skulle hun have vejet mellem 1400-1700 g så hun vejer ikke helt nok, men jeg får heller ikke spist så meget da jeg ikke har nogen appetit, men hovedesagen er at hun har det godt inden i maven og at hun bare vokser noget..
Jeg har jo i langt sttykke tid haft ligaments smerter/bækkenløsning, men det har gået op og ned, men nu her den sidste uge er det virkelig blevet slemt så imorgen når jeg tager til jormor så vil jeg spørger om hun evt. ville kunne sygemelde mig indtil jeg går på barsel d.23. maj. da jeg simpelhen ikke orker de her smerter mere og det går jo osse ud over valdemar at jeg ikke er i stand til at tage ham hverdag osv..
Valdemar er virkelig i trosalderen nu og det er rigtig slemt især når han blir afleveret i vuggestuen, hvor han bare skriger og skriger og vil ikke have jakke og sko af osv, så der er pædagoerne nød til at tage ham og jeg gå da jeg skal nå afsted det har han gjordt i onsdags da manden og jeg afleveret ham og så har han været syg lige siden med mellemøres betænnelse igen og først kommet i vug idag og IGEN startet skrigerriet. det stresser mig rigtig meget og gør ondt på mig at se ham være så sur/ked af det uden at jeg kan gøre noget.. Her hjemme ter han sig når han ik får sin vilje og han sparker og slår når han ik får sin vilje nu er han så begyndt at blive sat ind på sit værelse når han ikke vil høre efter for jeg vil simpelhen ikke høre på det mere..
Men selvom han kan være strid så er han stadigvæk min dejlige skønne dreng der næsten altid er glad og smilende og elsker sin mor og far og vi elsker ham.. han glæder sig til lille søster kommer og andre gange gider han ik hende osv.. men han er osse kun 2½ år.
her var lidt fra os..
Det blev lidt langt..
Anmeld