Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg var til forældrerådsmøde i går aftes og der kom det mig for øre at min søn i en samtale med en skolekammerat - gerne ville sælge sin lillesøster for 20 dåser makrel, fordi hun lamer Det er ikke er vist ikke helt nemt at blive storebror
Han have også været med en lære i netto for at købe kammerjunker til deres eftermiddags mad som var koldskål.. Hvor han så have sagt "Dorthe, vi skal huske at købe de billigste" Hvor mon han har det fra... men dejligt at han allerede er prisbevist
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sikke nogle dejlige kommentarer fra din dreng Måtte altså trække på smilebåndet da jeg læste det
Sikke en sød historie om den søskende kærlighed ak og ve
Er sikker på min 2 årige har det på præcis samme måde med hans 1 årige søster
Dejligt med en prisbevidst ung mand
Talbutikken skriver: Jeg var til forældrerådsmøde i går aftes og der kom det mig for øre at min søn i en samtale med en skolekammerat - gerne ville sælge sin lillesøster for 20 dåser makrel, fordi hun lamer Det er ikke er vist ikke helt nemt at blive storebror Han have også været med en lære i netto for at købe kammerjunker til deres eftermiddags mad som var koldskål.. Hvor han så have sagt "Dorthe, vi skal huske at købe de billigste" Hvor mon han har det fra... men dejligt at han allerede er prisbevist
haha nurrhh hvor sødt.. og så lige dåsemakrel, hehe
Hehe hvor sødt
Hahaha, ej, men hvem ville jeg IKKE sælge for 20 dåser makrel i tomat - NAM!!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128