Øjenlæge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.014 visninger
13 svar
0 synes godt om
12. april 2011

Bondepigen

I morgen skal Emma til øjenlæge kl 14.00. Håber ikke hun bliver alt for ked af det, for hun skal have dryppet noget i øjnene som godt kan gøre rigtig ondt, og noget andet osse som udvider pupillerne, så de bedre kan se om der er noget galt...og det gør at hun ikke kan se normalt resten af dagen.

Så der bliver hun nok noget ked af det og irritabel.. Hun har nemlig længe gået og knebet øjnene sammen, osse i DP...men de sidste 14 dage har hun ikke gjort det, kun én gang i DP. Men nu havde vi fået tid hos lægen og lægen syntes vi skulle afsted med hende.

Vi fik så en afbudstid i morgen allerede, og det bliver rart at få det overstået i en fart... Men please kryds fingre for at hun ikke skal have briller... Jeg HADER mine briller!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2011

Laulund87

12. april 2011

anna-jonas

Ida får jo disse madonna-dråber i øjnene hver gang hun er på øjenafdelingen. Det svider en smule......................men gør ikke som sådan ondt.  Ida har mere grædt, fordi vi måtte holde hende, for at kunne dryppe. Tag en pakke rosiner eller en slikkepind med, som kan aflede Emma lidt. Man kan godt se noget, efter drypningen, men man ser ligesom sløret i et par timer eller 5.

Held og lykke..........................håber ikke at der er noget galt med hendes øjne.

Anmeld

12. april 2011

Vingummien

Bondepigen skriver:

I morgen skal Emma til øjenlæge kl 14.00. Håber ikke hun bliver alt for ked af det, for hun skal have dryppet noget i øjnene som godt kan gøre rigtig ondt, og noget andet osse som udvider pupillerne, så de bedre kan se om der er noget galt...og det gør at hun ikke kan se normalt resten af dagen.

Så der bliver hun nok noget ked af det og irritabel.. Hun har nemlig længe gået og knebet øjnene sammen, osse i DP...men de sidste 14 dage har hun ikke gjort det, kun én gang i DP. Men nu havde vi fået tid hos lægen og lægen syntes vi skulle afsted med hende.

Vi fik så en afbudstid i morgen allerede, og det bliver rart at få det overstået i en fart... Men please kryds fingre for at hun ikke skal have briller... Jeg HADER mine briller!

Årh, får altid ondt i øjnene når jeg høre, ser eller læser om sådan noget der omhandler ens øjne, og at rode i dem KULDEGYSNINGER

Håber ikke der er noget, men at det bare har været sjovt for hende at knibe øjnene sammen.

Kender det med briller, er heller ikke altid vilde med mine

Anmeld

12. april 2011

AnneBJ

anna-jonas skriver:

Ida får jo disse madonna-dråber i øjnene hver gang hun er på øjenafdelingen. Det svider en smule......................men gør ikke som sådan ondt.  Ida har mere grædt, fordi vi måtte holde hende, for at kunne dryppe. Tag en pakke rosiner eller en slikkepind med, som kan aflede Emma lidt. Man kan godt se noget, efter drypningen, men man ser ligesom sløret i et par timer eller 5.

Held og lykke..........................håber ikke at der er noget galt med hendes øjne.

Helt enig her - det gør ikke ondt, men svider kortvarigt!

Jeg fik briller som 2½ årig, og det var ikke på nogen måde synd for mig - jeg blev et helt andet barn, som pludselig havde lyst til at udfolde mig motorisk, ville lege med andre børn osv. - jeg havde simpelthen ikke kunne se noget..

Jeg håber I får et rigtig positivt besøg hos øjenlægen, og at Emma ikke bliver alt for ked af øjendråberne!

Anmeld

12. april 2011

JustAnotherName

Bondepigen skriver:

Uhh, jeg håber på det bedste for lille Emma...   

Anmeld

12. april 2011

TbCp

Held og lykke med det!

Anmeld

12. april 2011

sarahb

Jeg krydser alt hvad jeg kan for Emma pigen, håber virkelig ikke hun har brug for briller, men heller vide det nu end senere. Og Er Emma ikke bare den sejeste pige, så hun klarer jo det til UG...

Held og lykke i morgen, jeg krydser!

Anmeld

13. april 2011

Bondepigen

Tak allesammen!!!

Jojo Sarah, Emma er den sejeste lille pige, og hun skal nok klare den. Det går hun i hvert fald og siger herhjemme hele tiden. Hun har set en lidt uhyggelig tegnefilm, og jeg sagde "Mickey skal nok klare den" og siden da har Emma altså osse nok skullet klare den og osse os andre...hihi.

Ret sødt faktisk, når man er nede, og Emma så kommer og siger ud af det blå "mor skal nok klare den"

Anmeld

13. april 2011

Ni-ko-li-ne

jeg håber Emma klarer den!! (selvfølgelig gør hun da det!)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.