så er jeg officielt på barsel...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

461 visninger
5 svar
0 synes godt om
12. april 2011

Stine Raaholt

Jubiii...så blev det endelig dagen hvor jeg skulle på barsel - stadig 8 uger til termin, så jeg føler mig bare vildt heldig over at have så lang tid til mig selv... skønt, skønt...

og jeg havde faktisk forventet at jeg ville ende med at have et par opgaver med hjem til de næste dage - men... det lykkedes mig at blive færdig i dag, så fedt... så i morgen skal jeg bare slappe af heeele dagen - det har været en super travlt uge for at nå det hele så det er så skønt at det nu er slut... men også lidt urealistisk... skrev en mail til afdelingen - ses i marts/april 2012... det er for syret at man skal være væk så længe...

men jeg ved jo fra de andre gange at jeg bestemt ikke kommer til at kede mig - jeg har altid masser af projekter, så det glæder jeg mig til at gå i krig med...

ha en dejlig aften, skønne tøser

Stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2011

_-Kathrine-_

Stine Raaholt skriver:

Jubiii...så blev det endelig dagen hvor jeg skulle på barsel - stadig 8 uger til termin, så jeg føler mig bare vildt heldig over at have så lang tid til mig selv... skønt, skønt...

og jeg havde faktisk forventet at jeg ville ende med at have et par opgaver med hjem til de næste dage - men... det lykkedes mig at blive færdig i dag, så fedt... så i morgen skal jeg bare slappe af heeele dagen - det har været en super travlt uge for at nå det hele så det er så skønt at det nu er slut... men også lidt urealistisk... skrev en mail til afdelingen - ses i marts/april 2012... det er for syret at man skal være væk så længe...

men jeg ved jo fra de andre gange at jeg bestemt ikke kommer til at kede mig - jeg har altid masser af projekter, så det glæder jeg mig til at gå i krig med...

ha en dejlig aften, skønne tøser

Stine

Skøøøønt....

Rigtig go barsel...

Kathrine

Anmeld

12. april 2011

Line Højdal

Ja, det er bare skønt at kunne gå fra hele 8 uger før... selvom utålmodigheden hurtigt melder sig synes jeg!!

Men dejligt at du nåede at afslutte alt - fedt!

Rigtig god barsel, jeg håber du kommer til at nyde det helt ind til marts/april 2012  Det er mega syret først at skulle arbejde i 2012.. men tiden skal nok gå hurtigt så snart vores små guldklumper kommer til verden!!

Line

Anmeld

12. april 2011

Stine Raaholt

Pipkukkeren skriver:

Ja, det er bare skønt at kunne gå fra hele 8 uger før... selvom utålmodigheden hurtigt melder sig synes jeg!!

Men dejligt at du nåede at afslutte alt - fedt!

Rigtig god barsel, jeg håber du kommer til at nyde det helt ind til marts/april 2012  Det er mega syret først at skulle arbejde i 2012.. men tiden skal nok gå hurtigt så snart vores små guldklumper kommer til verden!!

Line

Kan godt forstå du er utålmodig, det ville jeg sikkert også blive, hvis det var første gang (det kan selvfølgelig være at jeg når at blive det - lige nu vil jeg bare nyde det...)

men jeg nåede det ikke første gang, fordi jeg fødte dagen efter jeg gik på barsel. Det var helt ok, men da vandet gik fredag aften samme dag som jeg var gået fra, gik jeg godt nok i panik...

så da jeg anden gang gik 14 dage over var jeg vildt utålmodig, fordi jeg havde været klar i 6 uger...

denne gang forventer jeg ikke noget og glæder mig bare over alle de fridage jeg får og de dage hun får derinde i hulen...

håber snart du får din lille prins, så du ikek skal gå og være utålmodig for længe

kram Stine

Anmeld

12. april 2011

mortil4dejligepiger

Skønt med barsel. Nyd den  

Anmeld

13. april 2011

HeidiGade

Rigtig go barsel 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.